پرداخت ۴۱۸ میلیارد تومان سود به سهامداران از طریق سجام

بر اساس آمار هفته چهارم تیرماه سال جاری، ۱۲ شرکت سود جاری و مطالبات بیش از ۲۳۵ هزار سهامدار به مبلغ ۴۱۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان را از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

کد خبر : 1570036
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 7:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، جزییات واریز سود سهامداران در هفته چهارم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۲ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۲۳۵ هزار و ۷۲۱ سهامدار را که شامل ۴۱۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

 واریز سود جاری ۱۰ شرکت

  این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم تیرماه امسال، ۱۰ شرکت «گروه‌صنایع‌کاغذپارس‌، صنعتی‌بهپاک، سامان‌ گستراصفهان، کشت‌وصنعت‌شریف‌آباد، گسترش‌صنایع‌پیام، تامین‌سرمایه‌امید، کارخانجات‌کابلسازی‌ایران، بیمه‌زندگی‌کاریزما، واسپاری‌تجارایرانیان و فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای‌ افق‌کوروش‌» سود جاری ۲۳۴ هزار و ۴۷۴ سهامدار که شامل ۳۱۴ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

 واریز سود سنواتی ۲ شرکت

گفتنی است: در این بازه زمانی، ۲ ناشر« پویازرکان‌آق‌دره و آذریت» سود سنواتی و حق تقدم یک هزار و ۲۴۷ سهامدار که شامل ۱۰۴ میلیارد و ۲۱۸ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.