روحانی: تجربه سه سال اخیر برای دولت آینده آمریکا درس باشد / دولت جدید به همه تعهدات خود برگردد

رئیس جمهور گفت: تجربه سه ساله درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعهدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.

کد خبر : 123045
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 12:24

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امیدوار هستیم با همکاری بکدیگر چارچوب‌های مصوبه ستاد به تدریج شاهد کاهش این شرایط باشیم و همانطور که مردم مراعات خود را بالا می‌برند و ستاد هم مصوباتی دارد، شاهد آرامش بیشتر در جامعه باشیم.

وی با اشاره به انتخاب آمریکا افزود:‌ تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و ملت ما مقاومت و صبوری خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون و مقرارات سر فرود بیاورد و ما امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که تحریم‌کنندگان متوجه شده باشند که راهشان راه نادرست و ناصحیحی بوده و به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله برایشان درسی باشد تا دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعدات خود برگردند و مردم ما پاداش صبر و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.

رئیس‌جمهور درباره مصوبات امروز جلسه ستاد ملی تصریح کرد: امروز درباره فعالیت کسب و کار تصویب شد غیر از مشاغل و موارد ضروری بخش اول مانند فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها که آزاد هستند، باید پایان ساعت کاری بخش دوم، سوم و چهارم این مشاغل از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک‌ماه ساعت ۱۸ باشد؛ این محدودیت برای تهران و مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت است که ستادهای استانی درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرند. این محدودیت‌ها که گرچه سختی‌هایی برای مردم ایجاد می‌کند ولی یکدیگر را یاری کنیم بتوانیم از انتقال این بیماری جلوگیری کنیم.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.