پدر مسی پس از ورود به بارسلونا: از هیچ چیزی اطلاع ندارم/ بارسلونا فروش پیراهن جدیدش را با مسی تبلیغ کرد

مدیربرنامه‌های کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای آغاز مذاکرات با رئیس باشگاه درباره خروج فرزندش وارد شهر بارسلونا شد.

کد خبر : 120810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 15:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، همانطور که انتظار می‌رفت و اعلام شده بود، خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی امروز (چهارشنبه) وارد فرودگاه ال‌پرات شهر بارسلونا شد و تا راهی این باشگاه شود و درباره آینده فرزند خود با مدیران باشگاه مذاکره کند.

مسی دو هفته پیش به صورت رسمی درخواست خود برای فسخ قراردادش با بارسلونا که هنوز یک سال دیگر به پایان آن باقی مانده را ارائه کرد اما بارسایی‌ها هنوز حاضر به پذیرش آن نشده‌اند. محل اختلاف طرفین درباره مهلتی است که مسی برای ارائه چنین درخواستی دارد و به همین منظور هم پدر مسی به بارسلونا سفر کرده تا با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه مذاکره کند.

خورخه مسی در بدو ورد به فرودگاه ال‌پرات در پاسخ به گروهی از خبرنگاران مواجه شد که از او درباره آینده فرزندش سؤال می‌پرسیدند، تنها یک جمله به زبان آورد و به آنها گفت:«من هیچ چیز نمی‌دانم!» او سپس با یک تاکسی عازم نوکمپ شد.

انتظار می‌رود نتیجه مذاکره خورخه مسی و بارتومئو تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت ماجرای جدایی لئو از آبی‌و اناری‌ها داشته باشد. به نظر می‌رسد او به منظور جلب نظر باشگاه برای پایان دادن به همکاری میان دو طرف بدون کشیده شدن کار به دادگاه و شکایت به بارسلونا سفر کرده است. با وجود گذشت دو روز از آغاز تمرینات پیش فصل بارسلونا، مسی هنوز حاضر به شرکت در این تمرینات نشده و حتی تست کرونا برای ورود به تمرینات را هم نداده است.

لئو در بارسا ماندنی است؟ + عکس

در حالی که لیونل مسی در تلاش برای جدایی از بارسلوناست، این باشگاه ساعتی پیش خبر فروش پیراهن‌های فصل جدید خود را با انتشار تصویری از بازیکنان این تیم که لیونل مسی جلوی آنها دیده می‌شود را روی خروجی سایت خود قرار داد.

خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه ال‌پرات وارد شهر بارسلونا شد و از آنجا راهی باشگاه بارسلونا شد تا با مدیران این باشگاه درباره آینده فرزندش مذاکره کند.

نشریه «دیلی‌ رکورد» اسکاتلند با انتشار گزارشی مدعی شده لیونل مسی به توافق مالی با باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی پنج ساله به ارزش ۷۰۰ میلیون یورو دست یافته است.

لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا ,

لیونل مسی ۳۳ ساله پس از نزدیک به دو دهه حضور در بارسلونا، قصد دارد با استفاده از بند فسخی که در قراردادش وجود دارد، از بارسا جدا شود. برنده شش توپ طلا با به ثمر رساندن ۶۳۴ گل در ۷۳۱ بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود.

این مهاجم آرژانتینی تاکنون ۳۳ جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر برای اولین بار در ۱۲ سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

 


 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.