مدارس استان تهران سه شنبه تعطیل است/ اجرای طرح زوج فرد از درب منازل

کمتر از ۴ ساعت از اعلام قبلی استانداری تهران مبنی بر عدم تعطیلی مدارس استان تهران، اما با افزایش میزان آلودگی هوا و رسیدن شاخص به عدد ۲۱۱؛ سرانجام استانداری تسلیم و مدارس استان تهران را در نوبت صبح تعطیل کرد.

کد خبر : 109653
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 18:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (ساعت ۱۸) محمد تقی‌زاده معاون امور هماهنگی استانداری تهران، با اشاره به این که مدارس استان تهران فردا تعطیل نخواهند بود، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از فردا صبح شاهد ناپایداری جوی و بارش باران در سطح تهران خواهیم بود و بر همین دلیل تصمیم به تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه اخذ نشده است.

اما کمتر از ۴ ساعت و با توجه به افزایش آلایندگی هوا؛ محمدتقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران حرف خود را پس گرفت و در اطلاعیه‌ای از سوی استانداری تهران اعلام شد، تمامی مدارس در نوبت صبح در تمامی مقاطع به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل خواهند بود.

همچنین وی از اجرا شدن طرح زوج و فرد از مقابل درب منازل برای فردا اشاره کرد و گفت: این طرح نیز همانند دو روز گذشته پا برجا خواهد بود.

به گزارش تسنیم پیش از این نیز رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز نسبت به تصمیم عصر امروز استانداری تهران انتقاد کرد و اعلام داشت: اگر امشب بارش باران اتفاق نیفتد و شاخص کیفی هوا تهران همچنان روی عدد ۱۶۷ یا نزدیک به آن باشد باید مدارس تعطیل شود.

در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در برخی از نقاط به عدد ۲۱۱ و به شرایط ناسالم رسیده است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.