۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم

کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت در آن مسئله ای است که امروزه ذهن بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است.

کد خبر : 66686
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 6:16

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین، همان‌طور که میدانید دنیای کارآفرینی به‌طورکلی متحول شده و ایده های پولسازی وجود دارند حتی با سرمایه کم و کار در منزل افراد زیادی ثروت آفرین می‌شوند. در این مقاله ۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم برای شما آماده کردیم که به‌راحتی بتوانید از همین امروز وارد دنیای کارآفرینی شوید .

۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم
۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم

نداشتن سرمایه یکی از موانعی است که باعث می‌شود بسیاری از علاقه‌مندان به کارآفرینی، هیچ‌وقت به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیافتند. اما این محدودیت به این معنی نیست که برای شروع کارآفرینی فقط سرمایه مهم است! اگر شما ترکیبی مناسبی از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، کارآفرینی با سرمایه کم نیز امکان‌پذیر است.

در کتاب استارتاپ ۱۰۰ دلاری نوشته کریس گیل‌یبو (Chris Guillebeau)، برای موفق شدن در یک پروژه‌ی کارآفرینی، به‌خصوص پروژه‌ای که برای راه‌اندازی آن ذوق و شوق دارید، فکر کردن دقیق به آن دسته از مهارت‌هایتان که می‌تواند برای حل مشکلی از دیگران مفید باشند، به‌ویژه فکر کردن برای یافتن راهی جهت ترکیب آن مهارت‌ها، اهمیت زیادی دارد.

اگر به کارآفرینی و کار در منزل علاقه‌مندید و برای شروع کسب‌وکار شخصی خودتان اشتیاق دارید ولی احساس می‌کنید که سرمایه کافی ندارید، این ۷ ایده پولساز را از دست ندهید.

 

۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم

۱. محصولات دست‌ساز‌ تولید کنید.

اگر در ساختن عروسک، مجسمه، لوازم تزیینی و دکوری، اپلیکیشن و هر چیز دیگری مهارت دارید گزینه‌ی مناسب برای شما استفاده از این مهارتتان برای کارآفرینی با سرمایه کم است. بله، ساختن هر چیزی هزینه‌های اولیه‌ای در بر خواهد داشت، اما معمولاً این هزینه‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز تقبل کرد و آن‌قدر هنگفت نیست که نیاز به سرمایه‌ی خیلی زیادی داشته.

محصولات دست‌ساز‌
محصولات دست‌ساز‌

از طرفی، می‌توانید این‌گونه محصولات یا خدمات را به‌عنوان کار در منزل انجام دهید و نیازی به اجاره‌ی دفتر کار ندارید، هزینه‌ی فرآیند تولید خیلی زیاد نخواهد شد و درواقع بخش زیادی از درآمد شما از فروش محصولاتتان سود خالص خواهد بود. تصمیم اینکه چه چیزی بسازید بر عهده‌ی خودتان است، اما برای فروش محصولات راه‌های زیادی در اختیارتان هست.

اگر مایل به فروش فیزیکی محصولات باشید می‌توانید به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌های محله یا شهر خود بروید و محصولاتتان را مستقیماً به آن‌ها بفروشید یا قفسه‌ای از آن فروشگاه را اجاره کنید و محصولات خود را در آن قرار دهید و یا محصولات خود را در فروشگاه‌ها عرضه کنید و درصد مشخصی از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهید.
به لطف اینترنت این روزها فروش محصولات راحت‌تر از قبل شده و می‌توانید محصولات ساخته دست خودتان را به‌صورت آنلاین نیز برای نمایش به مشتریانتان قرار دهید.
مکان‌های زیادی برای فروش آنلاین کالای دست‌ساز شما وجود دارد:
بسیاری از کارآفرینان در منزل محصولات خود را در سایت‌های مختلفی برای فروش می‌گذارند تا به بهترین شکل در معرض دید قرار بگیرند. مهم این است که حواستان به‌روز بودن تعداد باقی‌مانده محصولاتتان در سایت‌های مختلف باشید تا فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.

۲. بازاریابی واسطه‌ ای درفروش کالا یا خدمات

اگر به هر دلیل قصد ساختن چیزی را ندارید، می‌توانید واسطه‌ی فروش کالا یا خدمات دیگران باشید و از این راه کارآفرینی کنید. بسیاری از کارآفرینان با فروش مجدد (واسطه‌گری) محصولاتی که قبلاً توسط شخص یا شرکت دیگری تولیدشده‌اند، کسب‌وکارهای بزرگی راه‌اندازی کرده‌اند. این کار می‌تواند از روش‌های و کانال‌های مختلف انجام شود:

همکاری در فروش

* دراپ‌شیپینگ (Drop shipping)

دراپ شیپینگ یکی از روش‌های خرده‌فروشی و از تکنیک‌های مدیریت زنجیره‌ی ارزش است که در آن شخص یا شرکت خرده‌فروش بدون انبار کردن محصولات (و به‌طور کل بدون داشتن انبار) سفارش را از مشتری گرفته و برای تولیدکننده یا عمده‌فروش می‌فرستد و از این طریق کالا را مستقیم از انبار دیگران برای مشتری ارسال می‌کند.

اگر از این روش، یک فروشگاه آنلاین درست کنید (قالب‌های آماده‌ی وب‌سایت‌های اینترنتی این‌گونه فروشگاه‌ها با هزینه‌های مناسبی قابل‌دسترس است.) و با شرکت‌هایی که خدمات دراپ شیپینگ به‌خصوص امور مربوط به پذیرش سفارش را برای شما انجام می‌دهند شریک شوید. به‌عنوان‌مثال، Shopify که یک بستر تجارت الکترونیک آنلاین است، راهنمای خوبی برای دراپ‌شیپینگ دارد.

 

* فروشگاه‌های ارزان‌قیمت و حراج‌های گاراژی

اگر از آن دسته‌ از افراد تیزبین باشید و احیاناً اهل خریدوفروش اجناس دست‌دوم باشید می‌دانید که این‌جور اجناس را کجا می‌توانید پیدا کنید. می‌توانید در فروشگاه‌های دست‌دوم‌فروشی، عتیقه‌فروشی‌ها، سمساری‌ها، بازارهای دست‌دوم‌فروشی و حراج‌های خانگی محصولات جالبی و بدرد بخوری را پیدا کنید و آن‌ها را باقیمت بیشتری ازآنچه خریده‌اید در فروشگاه اینترنتی خود به‌صورت آنلاین بفروشید. صوفیا آموروسو یک مثال موفق در این کار مؤسس است. آموروسو شروع به خرید و باز فروش لباس‌های قدیمی و در وب‌سایت eBay کرد، و شرکتش تا حدی رشد کرد که بیست‌وچهار میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ درآمد داشت و بیش از ۲۰۰ کارمند استخدام کرد. کتاب او “دختر رئیس”، نگاهی الهام‌بخش به شروع کار او دارد.

مطلب مکمل » همکاری در فروش چیست و چطور یک بازاریاب واسطه ای حرفه ای شویم؟

۳. تولید محتوا برای برندها برای جذب اسپانسر

جذب اسپانسر با محتوای باکیفیت می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد. توجه داشته باشید محتواهای شما یکتا و منحصر بفرد باشد تا سئوی بالایی را به دست بیاورید. تمام نکات و فنون مربوط به تهیه محتوای باکیفیت را در نظر بگیرید. در صورت لزوم از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.
سعی کنید محتواهای خود را بانظم خاصی بروز کنید مثلاً هر هفته شب‌های دوشنبه ساعت ۱۰ و یا هرروز ساعت ۱۲٫ این نظم و رعایت قوانین دیگر که مربوط به گوگل هست در بالا بردن رتبه شما بسیار مفید خواهد بود.

اشتباهات همکاری در فروش
اشتباهات همکاری در فروش

۴. خدمات بفروشید

یک‌راه دیگر برای شروع کارآفرینی با سرمایه کم‌، فروش خدمات به‌جای یک محصول فیزیکی است. تنوع خدماتی که می‌توانید ارائه دهید به ‌زمینه‌های، مهارت‌ها و علایق شما بستگی دارد.
بعضی خدمات نیاز به دانش و مهارت بالا هستند، مثل برنامه‌نویسی، و برخی دیگر تنها دانشی ابتدایی برای انجام کار لازم دارند (مثل مراقبت از کودکان در منزل، چمن‌زنی، رانندگی و …).
اگر تصمیم گرفتید از طریق استفاده از مهارت‌های شخصی خود به‌صورت فروش خدمات کارآفرینی کنید، یکی از مهم‌ترین مسائل، تهیه یک برنامه کسب‌وکار برای ساخت و تقویت نام تجاری شماست. باید مطمئن شوید اسم شما و نام تجاری کسب‌وکارتان در تأثیر مؤثری در مشتریان بالقوه‌ی شما بگذارد. از شبکه‌های اجتماعی و روش‌های کم‌هزینه‌ی دیگر برای تقویت نام تجاری خود استفاده کنید.

بازاریاب پورسانتی
بازاریاب پورسانتی

داشتن وب‌سایت راه مناسبی برای نمایش دادن نمونه‌ کارهای شما به مشتریان و حتی سرمایه‌گذاران است. تجارب و سوابق خود را مکتوب کنید، و درباره‌ی صنعت یا حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید تولید محتوا را آغاز کنید تا به‌مرور بازدیدکننده جلب کنید.

کار در منزل

۵. برنامه‌های اجتماعی و سرگرمی

می‌توانید برنامه‌های اجتماعی و سرگرمی تهیه کنید و هزینه عضویت ماهانه یا هفتگی برای اعضا در نظر بگیرید. سعی کنید برنامه‌های منحصربه‌فرد و عالی تهیه کنید. در صورت زیاد بودن مخاطب می‌تواند بستر مناسبی برای تبلیغات باشد.

افزایش درآمد از سیستم همکاری در فروش
افزایش درآمد از سیستم همکاری در فروش

کار در منزل

۶. از خدمات کم‌هزینه استفاده کنید

در تمامی مراحل کارآفرینی در منزل، از آغاز تا مرحله رشد و توسعه، در کنار روش‌های اثربخش و البته گران‌قیمت، ابزارها و راه ‌و روش‌های کم‌هزینه نیز وجود دارد. کافی است خلاق باشید و با برنامه عمل کنید.

از طریق ابزارها وب‌سایت‌های متعددی که در اینترنت مجود است، می‌توانید وبسایتی کم‌هزینه طراحی کنید و بدون پرداخت میلیون‌ها تومان به طراحان، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید.

هشت ایده برای محصول دیجیتالی قابل فروش
هشت ایده برای محصول دیجیتالی قابل فروش

شبکه‌های اجتماعی ابزاری ارزان‌قیمت است که به شما این امکان را می‌دهد تا با میلیون‌ها کاربر در تعامل باشید. از عکس‌ها، نوشته‌ها و ویدئوهای خلاقانه و پرطرفدار استفاده کنید، محتوای مناسب خلق کنید و برای خود نام و نشان معتبر ایجاد کنید.

شروع کارآفرینی مستلزم خلاقیت و شوق‌وذوق برای ایده‌ای است که در سردارید. وقتی کاری که دوست دارید و از انجامش لذت می‌برید را پیدا کنید، احتمال یافتن راهی که همه‌چیز را درست و مرتب کند بیشتر می‌شود. پس اگر به کارآفرینی علاقه‌مندید یک ایده‌ی مناسب برای شروع کارآفرینی پیدا کنید. ایده‌ای جدیدی که مشکلی از مشتریان را برطرف کند. ایده‌ای که شمارا به هیجان بیاورد! کارآفرینی ازآنجا شروع می‌شود.

کار در منزل

۷. برگزاری کارگاه و سمینار

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارها به‌صورت مجازی و واقعی می‌تواند سود خیلی خوبی داشته باشد. این کارگاه‌ها در هر زمینه‌ای می‌تواند باشد.
شما حتی می‌تواند واسط بین کسانی باشید که مهارت خاصی دارند ولی وبلاگ یا سایت ندارند. جلسات آنلاین و مراسم حضوری با قشرهای مختلف جامعه می‌تواند جذاب باشد .

بهترین ایده‌ ها برای استارت آپ
بهترین ایده‌ ها برای استارت آپ

به‌عنوان‌مثال خانم‌های زیادی در خانه تنها هستند و به خاطر پر شدن تنهایی خود به باشگاه یا جاهای دیگر می‌روند. خیلی‌ها دوست دارند سرگرم شوند. جلسات آنلاین و دادن ایده‌های خوب و کارآمد می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و با مخاطبان زیاد می‌توانید بر اساس نیازهای آن‌ها تبلیغات بگیرید یا محصولات خود را تبلیغ کنید. مثلاً انجمنی برای خانم‌های خانه‌دار، انجمنی برای بازنشسته‌ها، انجمنی برای کارمندان، انجمنی برای بسازبفروش‌ها، انجمن‌هایی که الان در جامعه ما خیلی کم هستند و یا اصلا نیستند. شاید انجمن بچه‌های زیر ۷ سال اصلا وجود نداشته باشد و …

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهار =