۴ طرح تامین اجتماعی در استان سمنان افتتاح شد

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، چهار این سازمان در سمنان به بهره برداری رسید.

کد خبر : 29049
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 12:15

به گزارش پایگاه خبری ججین ، سید مجتبی اکرم ظهر دوشنبه در آئین افتتاح متمرکز چهار طرح تامین اجتماعی در سمنان با حضور معاون درمانی این سازمان، ضمن اشاره به کیفیت و کمیت افتتاح این طرح ها، بیان کرد: شعبه دو تامین اجتماعی سمنان با اعتبار نیم میلیارد تومان در راستای تسهیل خدمات تامین اجتماعی به مراجعه کنندگان و همچنین برداشتن بار مضاعف از روی دوش شعبه اصلی این سازمان در مرکز استان، به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هتلینگ بیمارستان شفای سمنان دیگر طرحی بود که با حضور معاون درمان تامین اجتماعی افتتاح شد، گفت: این طرح در کنار دو طرح دیگر شامل تجهیز دستگاه های درمانی و تشخیص با اعتبار چهار میلیارد تومان شامل سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای سی تی اسکن و ۵۰۰میلیون تومان برای خرید و نصب دستگاه رایدولوژی در حالی به بهره برداری رسید که با انجام این طرح، ضریب خدمات رسانی بیمارستان شفا برای مراجعان تحت پوشش تامین اجتماعی به طرز چشم گیری افزایش یافت.

مدیر دایره درمان اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های در دست اجرای این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: پروژه پلی کلینیک تخصصی سرخه که سال گذشته کلنگ زنی شد نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اینکه اتمام مراحل آن با هفته دولت همسو نشد، اما می توان گفت در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

اکرم تاکید کرد: یکی دیگر از طرح های اجرا شده در تامین اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی و حرکت به سمت دولت الکترونیک حذف دفترچه بیمه و تبدیل آنها به نسخ دیجیتالی است که شاید این موضوع را بتوان یکی از مهمترین اقدامات تامین اجتماعی ظرف سال های اخیر دانست.

وی افزود: این طرح تحول عظیمی را در مجموعه تامین اجتماعی به وجود آورد که خوشبختانه مورد استقبال مردم سمنان نیز قرار گرفته است.

معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار مراجعه به تامین اجتماعی استان ثبت شده که ۱۳۰ هزار بار آن به مراجعه آزمایشگاهی ختم شده است که در صورت حذف دفترچه خدمات درمانی و تبدیل امور به نسخه ها و خدمات الکترونیکی، می توان تا اندازه قابل توجهی در وقت، انرژی و همچنین کاغذ و بروکراسی اداری صرفه جویی کرد.

 

 

 

 

 


 

https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.