روز ۱۴ دی ۱۳۴۷ شاه در دهلینو اعلام کرد: اگر اهالی بحرین نمیخواهند به ایران ملحق شوند، ایران خواسته آنان را چنانچه مورد قبول سازمان ملل قرار گیرد، میپذیرد.
سنجش اثربخشی تبلیغات به معنای اندازهگیری نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغاتی یا یک آگهی تبلیغاتی و مقایسه آن با اهداف از پیش تعیین شده و بررسی میزان دستیابی به این اهداف است.
عراقیها بهار امسال ۷۵ درصد بیشتر به ایران سفر کردند، آن هم به انگیزه تجارت، درمان و زیارت. به نظر میرسد بیثباتی بازار ارز در ایران دستکم به مذاق همسایه غربی خوش آمده است.