جدال نابرابر “پول” و “سلامت” در تبلیغات تجاری

با وجود ممنوع بودن تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت در قانون‌های برنامه توسعه پنجم و ششم، هنوز تبلیغ چیپس، پفک، روغن، غول‌های فست فود، نوشابه و … در میان آگهی‌های بازرگانی سیما و بیلبوردهای شهر دیده می‌شود.

دستپاچگی خودروسازان ایرانی برای تولید مشترک با فرانسوی‌ها

خودروسازان ایرانی پس از برجام با دستپاچگی سراغ خودروسازان فرانسوی رفتند و قراردادهایی را با آنها امضا کردند اما این تب تند خیلی زود فروکش کرد و وعده‌های داده شده در مورد تولید و عرضه محصولات مشترک با تأخیر زیادی روبه‌رو شده است.