«گرایی» کشتی عجیب را برد و سوم شد/پیروزی مقتدرانه عبدولی در رده‌بندی

فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم تیم کشتی ایران با پیروزی در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.سعید عبدولی با پیروزی در دیدار رده بندی ، مدال برنز وزن ۷۵ کیلوگرم و دومین مدال تیم ایران در شب نخست را از آن خود کرد.

کد خبر : 27378
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 19:08

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، دیدار رده بندی وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷، امشب دوشنبه در شهر پاریس برگزار شد که محمدعلی گرایی برای کسب مدال برنز به مصاف دانیل کاتاراگا از مولداوی رفت.

فرنگی‌کار شیرازی تیم ملی کشورمان در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۸ پیروز شد و مدال برنز جهان را بر گردن آویخت.گرایی در این کشتی ۷ بر صفر از حریف عقب بود، اما در تایم دوم در یک کشتی فنی و دیدنی توانست، شکست را با پیروزی عوض کند.

گرایی ظهر امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم شماگی بولکوادزه از گرجستان را شکست داد و در دور سوم از سد اوریک نیکوگوسیان از فرانسه گذشت. وی در ادامه مغلوب فرانک استابلر از آلمان شد و به گروه بازنده ها رفت. گرایی در این گروه رسول چونایف از آذربایجان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت.

 

پیروزی مقتدرانه عبدولی در رده‌بندی/ دومین مدال برنز برای ایران

دیدار رده بندی وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب دوشنبه در شهر پاریس برگزار شد که سعید عبدولی در مصاف با کازبک کیلوف از بلاروس توانست با پیروزی ۸ بر صفر به مدال برنز رقابتهای جهانی دست یابد.

عبدولی امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ویکتور نمس از صربستان شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت، اما در این گروه ماخات یرژیپوف از قزاقستان و کاراپت چالیان از ارمنستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رقابتهای جهانی راه یافت.

رقابتهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.