کشف و ضبط ۴۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی و ۳ تن خاک پیت در اردبیل

۴۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی و ۳ تن خاک پیت توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل از قاچاقچییان کشف و ضبط شد.

کد خبر : 20623
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 9:06
کشف و ضبط 400 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی و 3 تن خاک پیت در اردبیل
   به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ ۴۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی و ۳ تن خاک پیت توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل از قاچاقچییان کشف و ضبط شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان ۴ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون حامل ۴۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی که از استانهای همجوار وارد این استان شده بودد توقیف و ضبظ شد.
سرهنگ یوسف فتحی همچنین افزود: ۲ دستگاه وانت نیسان حامل ۳ تن خاک پیت که از مراتع بکر ییلاقی استان اردبیل توسط افراد سودجو و فرصت طلب برداشت شده بود توقیف و ضبط شد.
وی افزود: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۱۱ نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شدند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل وکنترل دقیق گلوگاههای قاچاق عرصه را برای چنین افرادی تنگتر خواهند کرد و با متخلفان به صورت جدی و شدید برخورد می‌شود./
https://telegram.me/jajinnews

بیشتربخوانید

 

اولتیماتوم پلیس به خودروسازان/ تلاش برای کاهش ۱۰ درصدی تلفات تا پایان سال ۹۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.