کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته طی سه عملیات جداگانه در نهبندان، بیرجند و زیرکوه این استان کشف شد.

کد خبر : 40853
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 5:37

 

 

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ،  سردار مجید شجاع روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این مقدار یک هزار و ۹۶۰ کیلوگرم مرفین و مابقی سایر مواد شامل هروئین، حشیش و تریاک است.
وی با بیان اینکه از این مقدار مواد مخدر ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم در ۲۴ ساعت گذشته کشف شد گفت: ۲ تن مرفین از این میزان مواد در جاسازی از یک خودروی حمل گاز به دست آمد که توسط نیروی انتظامی شهرستان نهبندان کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: این مواد مخدر قرار بود از خراسان جنوبی به استان های شمالی کشور منتقل شود که در این استان زمین گیر و ۱۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

**کشف ۲۶ تن موادمخدر در سال جاری
وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد که به نسبت سال گذشته ۶۰ درصد افزایش نشان می دهد.
سردار شجاع یادآور شد: در این مدت اعضای ۴۳ باند از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و بیش از ۶۰۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی را مبارزه بی امان با واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در کشور عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در این باب تکلیف شرعی و قانونی دارد، تکلیف شرعی از این باب که به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا یکی از محورهای اصلی اقدامات پلیس، مقابله بی امان با ورود مواد مخدر به داخل کشور است.
وی ادامه داد: از طرفی به لحاظ قانونی و تکلیفی که قانون بر عهده نیروی انتظامی گذاشته، مقابله و برخورد با قاچاقچیان و ورود مواد مخدر به داخل کشور جزو محوری ترین و اصلی ترین ماموریت ها و اولویت های نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این خصوص نیروی انتظامی شهدای گرانقدری در جای جای میهن اسلامی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و این راه هنوز هم ادامه دارد.
استان مرزی خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، سومین استان پهناور ایران محسوب می شود.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.