کجای کشور یک روستا با جمعیت بالغ بر هفت هزار نفر شبکه آب ندارد؟

‌فرماندار چابهار در کارگروه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های تأمین آب شهرستان که با حضور باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت : ما در کجای کشور روستایی با جمعیت ۷۰۰۰ هزار نفر داریم که شبکه آب نداشته باشد.

کد خبر : 25484
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 5:27

به گزارش پایگاه خبری ججین ، ایوب درویشی ادامه داد: اکثر روستاهای منطقه با تانکر آبرسانی می‌شوند که آنها نیز فرسوده هستند.

فرماندار چابهار افزود: با وجود دریا، این نعمت خدادادی ما با بحران بی آبی مواجه هستیم.

درویشی گفت: اهمیت آبرسانی به باهوکلات کم اهمیت تر از آبرسانی به روستاهای منطقه نیست، در روستاهای بریس و پسابندر با جمعیت چند هزار نفری شبکه آب نداریم که باید این مساله در اولویت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: بودجه اختصاص یافته لایه روبی از بند شیرگواز جهت انجام پروژه کافی نمی‌باشد و ما برای حل مشکل‌، استحصال آب از دریا را در دستور کار خود قرار دهیم‌.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در پایان به پروژه‌های پایین دست سدهای پیشین و زیردان اشاره کرد و ادامه داد: باید به قید فوریت، این پروژه‌ها به پایان برسند.

در ابتدای جلسه نیز دکتر باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: ما به دنبال آب‌های ژرف هستیم، اگر این موضوع عملی شود، مسأله اولویت آب از دریای عمان برای شرق کشور منتفی خواهد شد‌.

 

 

 


 

https://telegram.me/jajinnews

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.