چهار جنگ جذاب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوای تقابل تیم‌های مطرح، جدال جذابی بین بازیکنان سرشناس ایجاد می‌کند.

کد خبر : 70104
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 5:51

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از مارکا، فقط هشت تیم از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا در کورس حضور دارند و برای صعود به نیمه نهایی تلاش می‌کنند. در مسابقات یک چهارم نهایی مسابقات جذابی وجود دارد و جنگ‌های فردی جذاب تر.

در این جا به رویارویی‌های جذاب بازی‌های امروز و فردا را بررسی می‌کنیم:

دیبالا – کاسمیرو

۱

در حالیکه هافبک برزیلی رئال مادرید گل‌های مهمی در لیگ قهرمانان مقابل ناپولی، یوونتوس و پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است اما وظیفه او در دیدار امشب تورین جلوگیری از حملات بازیکنان یوونتوس از جمله پائولو دیبالا است. مهاجم آرژانتینی در شش بازی گذشته ۵ گل به ثمر رسانده و فصل گذشته در این مرحله به بارسلونا گلزنی کرده بود. حالا او به دنبال درخشش مقابل رئال مادرید است و به روسیه می‌اندیشد.

لوئیز سوارز – آلیسون بکر

۲

سوارز در خط حمله بارسلونا مقابل رم حضور خواهد داشت و با آلیسون یکی از بهترین دروازه بان ‌های حال حاضر جهان رو به رو می‌شود. مهاجم اروگوئه‌ای برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ۱۸ گل زده در کارنامه دارد اما نزدیک به یک سال در گلزنی در این تورنمنت ناموفق بوده است. او امیدوار است به این روند مقابل دروازه بانی پایان بدهد که باشگاه‌های بزرگ اروپا مانند رئال مادرید به دنبال جذب او هستند.

خامس رودریگز – استیون انزونزی

۳

هافبک کلمبیایی در این فصل یکی از مهره‌های خلاق بایرن مونیخ بوده است و نقش مهمی در موفقیت باوارایی‌ها داشت. او در بازی اخیر قهرمان بوندس لیگا یک گل زد و دو پاس گل ارسال کرد. خامس در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان زیر نظر استیون انزونزی خواهد بود، بازیکنی که در غیاب اور بانگا کار سختی دارد.

محمد صلاح – کوین دی بروین

۴

دو کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس تقابل جذابی در جدال لیورپول و منچسترسیتی خواهند داشت. صلاح در این فصل ۳۷ گل زده داشته و در طرف مقابل دی بروین با بیش از ۲۰ پاس گل بازیکن کلیدی در ترکیب سیتیزن ها بود. هر دوی آنها کاربرد مختلفی دارند اما به جذابیت این بازی اضافه می‌کنند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.