چهارمحال و بختیاری و کاهش آمار ولادت

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه آمار ولادت در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴۸ مورد کاهش یافته است.

کد خبر : 37160
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 6:32

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، محمدعلی رفیع‌پورگفت : طی شش ماه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۸۶۱ مورد ولادت در استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از مجموع ولادت‌های ثبت شده، شش هزار و ۱۹۳ مورد در نقاط شهری و چهار هزار و ۶۶۸ مورد مربوط به نقاط روستایی بوده که در مهلت مقرر به ثبت رسیده‌اند.

وی افزود: از مجموع ولادت‌های به ثبت رسیده، پنج هزار و ۶۶۲ ولادت مربوط به نوزاد پسر و پنج هزار و ۱۹۹ ولادت مربوط به نوزادان دختر بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان گفت: بیشترین نام‌های انتخابی در میان پسران امیرعلی، علی، محمدطه، حسین و ابوالفضل و نام‌های انتخابی در میان دختران فاطمه، زهرا، نازنین زهرا، آوا و رها بوده است.

رفیع‌پور گفت: متاسفانه آمار ولادت در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴۸ مورد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال گذشته تعداد فوتی‌ها در استان دو هزار و ۱۹ مورد بوده است، گفت: طی شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۹۲۴ مورد فوت در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵ مورد کاهش یافته است.

رفیع‌پور خاطرنشان کرد: در این مدت از مجموع فوتی‌های ثبت شده یک هزار و ۷۴ مورد مربوط به مردان و ۸۵۰ مورد مربوط به زنان بوده که یک هزار و ۱۶۷ مورد در شهرها و ۷۵۷ مورد در روستاهای استان به ثبت رسیده است.

 

 


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.