چهارشنبه ۲۸ تیر | رشد قیمت دلار و یورو بانکی

فعالان بازار سکه و ارز امروز (چهارشنبه) نیز شاهد ریزش قیمت ها در بازار سکه بودند به گونه ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با هفت هزار ریال کاهش به ۱۲میلیون و ۴۳ هزار ریال رسید.

کد خبر : 21575
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 11:10

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا و بر پایه نرخ های اعلامی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰ هزار ریال کاهش ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال و هر قطعه نیم سکه با کاهش ۲۰ هزار ریالی ۶ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال فروخته شد.
امروز هر قطعه ربع سکه نیز با ۵ هزار ریال افت قیمت ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال عرضه شد اما قیمت سکه گرمی تغییری نداشت و ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال در ویترین فروشندگان قرار گرفت.
امروز قیمت هر اونس طلا افت ۳ دلار و ۷۰ سنتی را پشت سر گذارشت و یک هزار و ۲۳۹ دلارو ۵۰ سنت قیمت گذاری شد؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار و ۱۵۰ریال کاهش یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۳۶۰ ریال به فروش رفت.

**تحولات بازار آزاد ارز
امروز هر دلار آمریکا براساس قیمت های درج شده در تارنمای اتحادیه طلا، در معاملات بازار آزاد ۳۷ هزار و ۷۷۰ ریال فروخته شد که نسبت به میانگین معاملات دیروز ۱۰ ریال افت داشت.
در اتحادیه طلا هر یورو با افت ۲۰ ریالی ۴۴ هزار و ۷۰ ریال و هر پوند انگلیس با ۱۰ریال کاهش ۴۹ هزار و ۱۹۰ ریال به خریداران عرضه شد.
با این حال در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین قیمتی خرید و فروش ارزهای عمده صرافی های مجاز کشور درج می شود، هر دلار آمریکا تا زمان انتشار این خبر ۳۷ هزار و ۷۳۲ ریال و هر یورو ۴۳ هزار و ۱۳۹ ریال ثبت شده است که به ترتیب نسبت به پایان معاملات دیروز هر دلار ۱۳ ریال افزایش و یورو ۱۳۴ ریال کاهش را نشان می دهد.
در سامانه سنا قیمت هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۴۳۲ ریال و هر درهم امارات ۱۰ هزار و ۳۷۶ ریال قید شده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.