پیروزی پیکان برابر نفت تهران/ فرار دقیقه نودی پارس جنوبی از شکست

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و نفت تهران از هفته هفتم لیگ برتر با پیروزی خودروسازان خاتمه پیدا کرد

کد خبر : 34267
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 17:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و نفت تهران از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد. این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود پیکان خاتمه پیدا کرد. نفتی‌ها در این مسابقه خیلی زود و در دقیقه سوم توسط عیسی آل‌کثیر از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

 

پایگاه خبر ججین

پیکانی‌ها در دقیقه ۲۶ توسط صادق بارانی گل تساوی را به ثمر رساندند. شاگردان مجید جلالی در دقیقه ۳۰ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مرتضی آقاخان توانست گل دوم پیکان را به ثمر برساند. آقاخان در دقیقه ۷۸ گل سوم را برای پیکان زد تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود.

قضاوت این مسابقه برعهده مهدی مرجان‌زاده بود و یعقوب سخندان و داریوش صابرمطلق هم وی را در امر قضاوت همراهی کردند. مرجان‌زاده در این مسابقه سیناخادم پور، بازیکن نفت، مرتضی آقاخان، بازیکن پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

 

زور سایپا به صدرنشین نرسید

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز شد. این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

گل نخست این بازی در دقیقه ۷۸ محمدسلیمانی برای سایپا به ثمر رسید، اما این پایان کار نبود؛ صدرنشین لیگ برتر تسلیم نشد و وحید حمدی‌نژاد در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پارس جنوبی به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه برعهده حسین زرگر بود و علی دودانگه و یعقوب حجتی هم وی را در امر قضاوت همراهی کردند. زرگر در این مسابقه نقی‌زاده و مجید علیاری، حامد نورمحمدی از پارس جنوبی و علی شجاعی، محمد دانشگر و آرش رضاوند از سایپا را با کارت زرد جریمه کرد.

 

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.