پورمحمدی: نقدهای جدی به برنامه هفتم دارم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: نقدهای جدی بر کل نظام برنامه‌ریزی و به‌ویژه برنامه هفتم دارم.

کد خبر : 1491718
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 10:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امروز – یکشنبه ۲۷ خرداد – در نشست با فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دولت اگر می‌خواهد موفق باشد باید پشت مردم و بخش خصوصی حرکت کند، اظهار کرد: مهم این است که در حد معقولی امواج سهمگین اقتصادی را برای جامعه و فعالان اقتصادی آرام کنیم تا پیش‌بینی‌پذیر باشد و سناریوهای قابل‌تحققی در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نقدهای جدی بر کل نظام برنامه‌ریزی و به‌ویژه برنامه هفتم دارم. وجود ثبات مهمترین موضوع در اقتصاد کشور است. نمی‌شود همیشه اوضاع را برمبنای شرایطی با تلاطم بسیار جدی تنظیم کنیم. ما به اعتمادسازی نیاز داریم و تا این امر برقرار نشود، نقشه‌های ما عقیم خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید فعالان اقتصادی و مردم به ما اعتماد کنند. نمی‌توانیم با شعارهای بی‌مبنا حرف بزنیم اما تلاش می‌کنیم وضعیت اقتصادی فعلی به ثبات نزدیک شود.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.