پرشکایتترین شرکتهای ارائه دهندهی اینترنت
یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرفکنندگان مربوط به کمفروشی است. حالا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کمفروشی هر یک از اپراتورها و سرویسدهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را منتشر کرده است.
کد خبر : 28605
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 9:34
به گزارش پایگاه خبری ججین ، یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرفکنندگان مربوط به کمفروشی است. حالا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کمفروشی هر یک از اپراتورها و سرویسدهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را منتشر کرده است.
حسین فلاح جوشقانی سرپرست سازمان تنظیم مقررات از نرخ حدودی ۷ درصد شکایات مربوط به خدمات اینترنت خبر داد که تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات از جمله موارد اصلی این شکایات هستند.
نظارت جدی رگولاتری بر کمفروشی اینترنت از اولویتهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی است و به همین دلیل در دستور کار جدی رگولاتوری نیز قرار گرفته است. لیست تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورها به شرح زیر است.
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت همراه در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگوئی۱۹۵
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت ثابت در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگوئی ۱۹۵
علی ارغوان
https://telegram.me/jajinnews
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰