واکنش بهزیستی به تخریب منزل خانواده معلول ارومیه‌ای

رئیس سازمان بهزیستی به اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مادر معلول و دو فرزند معلولش واکنش نشان داد.

کد خبر : 67094
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 10:05

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین از روابط عمومی سازمان بهزیستی، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه گفت: اخیرا لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان را در مجلس تصویب کردیم و این قانون در بندهای خود تکالیف زیادی را برای سازمان های مختلف جهت حمایت های مختلف از جمله رفع مشکل مسکن، اشتغال، مناسب سازی اماکن، تحصیل و آتیه معلولان در نظر گرفته که شاید بهترین عیدی برای معلولین عزیز کشور بود.
وی تصریح کرد: شیوه اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مسکونی یک خانواده ۳ معلولی، آن هم در آستانه سال جدید، با هر توجیهی نهایت بی تدبیری و مغایر با اصول شرع و اخلاق اسلامی است.
وی با نکوهش انجام چنین اقدامی گفت: دستور بررسی ابعاد و دلایل موضوع یاد شده در کمترین زمان و همچنین حل مشکل سرپناه این خانواده را داده ام و از مسئولان قضایی نیز پیگیری حقوقی ماجرا را انجام خواهیم داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدوارم که مسئولین بخش های مختلف کشور، محدودیت های قشر معلول را درک کرده و با مشکلات آنها با تدبیر و هماهنگی برخورد کنند و دیگر شاهد تکرار چنین وقایعی در کشور نباشیم.
گفتنی است خبر تخریب منزل خانواده معلول سه نفره(مادر، پسر و دختر) با توجیه غیرقانونی بودن ساخت و ساز در محله سه‌راهی ایثار ارومیه طی روزهای اخیر در فضای مجازی جنجالی شد.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.