هیچ درگیری با داوری نداشتیم/ بوکس ایران مثل ناطق نوری نمی‌بیند

امید رشید هرگونه درگیری لفظی با سرپرست فدراسیون بوکس را تکذیب کرد و گفت: من همیشه احترام پیشکسوتان را نگه می دارم و روز گذشته تنها یک جلسه با داوری داشتم.

کد خبر : 29576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 8:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، در حالی که روز گذشته خبرهایی از درگیری لفظی در فدراسیون بوکس به گوش رسید امید رشید مربی تیم بوکس جوانان این موضوع را تکذیب کرد.

امید رشید در این خصوص گفت: من روز گذشته در خصوص مسابقات قهرمانی کشور و مسائل مازندران صحبتهایی با سرپرست داشتم و هیچ درگیری هم به وجود نیامد. من همیشه احترام پیشکسوتان و بزرگترها را نگه می دارم و اصلا این موارد در مورد من بعید است.

وی در خصوص سرپرستی افشین داوری در فدراسیون بوکس عنوان کرد: به هرحال مدتی زمان می برد تا آقای داوری به عنوان سرپرست فدراسیون دیدگاه های کاری خودش را پیاده کند. من از سابقه مدیریتی وی خبر ندارم اما به هرحال برخی تغییرات در فدراسیون طبیعی است. هر کس دیگری هم جای ایشان می آمد ممکن بود دست به تغییرات بزند.

رشید در خصوص احتمال پایان همکاری با مربی کوبایی در تیم ملی بوکس بزرگسالان عنوان کرد: معتقدم مربی کوبایی باید بماند. سوابق مربیان خارجی در بوکس ایران همیشه مثبت بوده است. البته در کشورمان نیز مربیان خوبی داریم اما اختلاف های شدید مربیان داخلی همیشه باعث مشکل می شود بنابراین حضور مربیان خارجی اثرگذارتر است. به نظرم باید به خمینز فرصت بدهیم.

مربی تیم جوانان در خصوص ۲۸ سال ریاست ناطق نوری در فدراسیون بوکس عنوان کرد: ناطق نوری زحمات زیادی برای بوکس ایران کشیده است. بوکس ایران دیگر کسی مثل ناطق نوری پیدا نمی کند. باید سالها بگذرد و مدیران زیادی بیایند تا خدمات ناطق نوری بیش از هر زمان دیگری مشخص شود.

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.