هواپیمای ترکیه ای در حوالی شهرکرد سقوط کرد

یک هواپیمای ترکیه ای از نوع جت شخصی در حوالی شهرکرد سقوط کرد.

کد خبر : 67319
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 16:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از آسمان ایران از صفحه رادار خارج شد. مطابق اطلاعات اولیه این هواپیما در حوالی روستای «دورک اناری»، شهرستان شهرکرد سقوط کرده است.

هواپیما با آتش در آسمان دیده شده و در ارتفاعات کوه هلن سقوط کرده است. گروه های امدادی هلال احمر از استان چهارمحال و بختیاری و  کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده اند. ۵ دستگاه آمبولانس نیز به محل حادثه ارسال شده است که هنوز به محل سقوط نرسیده‌اند.

بر اساس برخی آمارهای اولیه گفته می شود این هواپیما سه خدمه و ۸ سرنشین داشته است. هم اکنون ۷ تیم امدادی در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و سعی دارند به لاشه هواپیما نزدیک شوند.

هواپیما به دلیل احتراق موتور دچار سقوط شده است، اهالی روستا هواپیما را رویت کردند که در حال سقوط بوده است. برخی منابع رسانه ای گفته اند که هنوز لاشه در حال احتراق است و با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

نیروهای سازمان اورژانس به محل رسیدند اما به دلیل صعب العبور بودن و وجود رودخانه ای بزرگ شرایط دسترسی به مصدومین احتمالی سخت است.

جزئیات اخبار مربوط به این حادثه را در زیر می خوانید.


۱۹:۵۰ نخستین تصویر ازسقوط هواپیمای ترکی منتشر شد

پایگاه خبر ججین


۱۹:۵۰ ۷ تیم امدادی هلال احمر  راهی محل سقوط هواپیما شد

رضا ظاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام هفت تیم امدادی هلال احمر به محل سقوط هواپیما، بیان کرد: محل سقوط هوپیما مشخص شده است. وی عنوان کرد: محل سقوط هواپیما در منطقه حفاظت شده هلن در دره عشق است.

معاون جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: محل سقوط هواپیما در روبروی آبشار دره عشق گزارش شده است.


۱۹:۴۸ گروه های امدادی در نزدیکی لاشه هواپیما هستند

قدمعلی مردانی فرماندار کیار در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای گفت: هواپیما به کوه دارعنبس برخورد کرده است و مردم محلی هواپیما را در حال سقوط مشاهده کرده اند.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی به نزدیکی محل سقوط رسیده اند اما هنوز به لاشه دسترسی نداریم و مشخص نیست سرنشینان هواپیما در چه وضعیتی هستند.


۱۹:۳۳ هواپیمای ترکی در دره عشق شهرستان کیار سقوط کرده است

سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هواپیمای ترکی در دره عشق شهرستان کیار سقوط کره است، اظهار داشت: نیروهای امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیما هستند.

وی عنوان کرد: دره عشق  یکی از مناطق مرتفع چهارمحال و بختیاری است که در شهرستان کیار واقع شده است.


۱۹:۲۱ اعزام شش آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای ترکی

فرامز شاهین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام  شش آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای ترکی، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ نیروی امدادی و تکنسین اورژانس به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حادثه در دره عشق چهارمحال و بختیاری رخ داده است و هواپیما با کوه برخورد کرده است.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.