همسر زلنسکی، نخستین مالک بوگاتی توبیلون ۴.۵ میلیون یورویی

همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، یک خودروی لوکس خریده است که این اقدام به یک سری اتهامات فساد علیه این زوج می‌افزاید.

کد خبر : 1523261
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 7:02

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولنا زلنسکا همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، با خرید یک خودروی لوکس، اتهامات فساد مالی علیه این زوج را وارد فاز جدیدی کرده است.

یک وب سایت فرانسوی چندی پیش فاکتور خرید بوگاتی توربیلون همسر زلنسکی را منتشر کرد. با این حال، بررسی‌کنندگان حقایق ویدیویی مدعی هستند این بخشی از تبلیغات ضد اوکراین از سوی عوامل روسیه است.

در دسامبر ۲۰۲۲، رسانه‌های اجتماعی مملو از گزارش‌هایی بودند مبنی بر اینکه زلنسکا در سفری به پاریس، ۴۲۵۰۰ دلار ولخرجی کرده است. رئیس‌جمهور زلنسکی همچنین متهم به جمع‌آوری سبد دارایی در سراسر ایالات متحده، ایتالیا، انگلیس و فرانسه شد و حتی ادعا کرد که بانوی اول اوکراین یک جزیره خصوصی خریداری کرده است.

این وب سایت فرانسوی زبان به نام Verité Cachée (حقیقت پنهان) مقاله‌ای با عنوان «اولنا زلنسکا اولین مالک بوگاتی توبیلون جدید شد» منتشر کرد. در این گزارش آمده است که زلنسکی و همسرش در سفر اخیر خود به فرانسه برای بزرگداشت ۷۵ امین سالگرد فرود در نورماندی، در نمایش خصوصی خودروی جدید بوگاتی حضور داشته اند.

در این مقاله گفته شده بود که اولنا زلنسکا تحت تاثیر این خودرو قرار گرفته و سفارش یکی از ۲۵۰ خودروی اولی را که برای تولید برنامه ریزی شده بود، با قیمت ۴.۵ میلیون یورو (۴.۸ میلیون دلار) داد. این نشریه حتی کپی فاکتور این خودرو را که قرار است در سال ۲۰۲۶ تحویل شود، را منتشر کرد. با این حال، برخی از رسانه‌های نزدیک به اوکراین همچنان این خبر را کذب عنوان می‌کنند.

همسر زلنسکی در حالی مشغول چنین بریز و بپاش‌هایی است که در بحبوحه جنگ اوکراین تعداد زیادی از مقامات اوکراین به اختلاس و دزدی روی آورده اند و وزارت دفاع و سرویس امنیتی SBU از کشف یک اختلاس ۴۰ میلیون دلاری در خرید گلوله توپ و برکناری یک مقام ارشد این وزارتخانه خبر دادند.


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.