هدف‌گذاری فروش هیوندایی در ۲۰۱۸

شرکت خودروسازی هیوندایی کره جنوبی هدف‌گذاری فروش این شرکت در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. به گزارش نشریه فورچون هیوندایی و برند زیرمجموعه‌اش کیا، با افزایش جزئی اهداف فروش نسبت به سال گذشته، رویکردی محافظه‌کارانه در پیش گرفته‌اند.

کد خبر : 54354
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 10:38

هدف‌گذاری فروش  هیوندایی در 2018

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، هیوندایی در سال‌های اخیر در پاسخگویی به اشتیاق خریداران برای خودروهای شاسی‌بلند چندان موفق عمل نکرد و در سال ۲۰۱۷ تنها ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخت. افزایش تنش‌ها میان کره جنوبی و چین نیز فروش هیوندایی در دومین بازار خودروی جهان را تحت تأثیر قرار داد. آمار فروش هیوندا در سال ۲۰۱۷ به پایین‌ترین حد در پنج سال اخیر رسیده است. این خودروساز اعلام کرده است در سال ۲۰۱۸ فروش جهانی خود را به ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار دستگاه افزایش خواهد داد و به‌تدریج سهم بازار از دست رفته خود را در چین و آمریکا باز پس خواهد گرفت. هدف‌گذاری فروش سالانه هیوندایی پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

 

بیشتربخوانید

بدهکارترین کشورهای جهان کدامند؟

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =