نگاهی به بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های لیگ قهرمان اروپا امشب بابرگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود و در مهم ترین آن تیم های رئال مادرید و دورتموند به مصاف یکدیگر می روند.

کد خبر : 34962
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 12:17

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب شاهد برگزاری ۸ دیدار در شروع هفته دوم خود است . رقابت های امشب در گروه های ۵ تا ۸ پیگیری می شود و پیش بینی می شود در این هفته رقابت ها جذاب تر از هفته قبل باشد.

گروه هشتم

دورتموند – رئال مادرید / نخستین محک جدی شاگردان زیدان در اروپا

رقابت های گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا با دیدار دورتموند و رئال مادریدپیگیری می شود . دو تیم وضعیت متفاوتی دارند اما پیشینه بازی دو تیم باعث می شود تا این بازی بسیار جذاب و حساس باشد.

تیم دورتموند در هفته نخست این رقابت ها به مصاف تیم تاتنهام رفت و در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب این تیم لندنی شد. زنبور ها این هفته باید در خانه به مصاف رئال مادرید بروند. دو تیم سال گذشته هم در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند که حاصل دو بازی آن ها دو تساوی بود.

تیم رئال مادرید هم هفته گذشته مقابل تیم آپوئل نیکوزیا قرار گرفتند و موفق شدند با ۳ گل برابر این تیم قبرسی به برتری برسند . این بازی نخستین محک شاگردان زیدان در این فصل از رقابت ها لیگ قهرمانان خواهد بود. دو تیم در این بازی بدون مصدوم و محروم هستند.

آپوئل نیکوزیا – تاتنهام / کار آسان لندنی ها در قبرس

دومین دیدار گروه هشتم میان دو تیم آپوئل نیکوزیا و تاتنهام است. این تیم قبرسی که در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان جواز حضو در این بازی ها را پیدا کرده است شانس کمی برای حضور در جمع ۳ تیم برتر و حتی کسب سهمیه لیگ اروپا را دارد . گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا به نوعی گروه مرگ محسوب می شود و تیم های حاضر در آن نمی توانند به سادگی از صعود به مرحله بعدی مطمئن باشند .

تیم تاتنهام در هفته گذشته و در یک بازی خانگ موفق شد دورتموند را با ۳ گل شکست دهد تا امادگی خود را به رخ حریفان بکشد .

گروه هفتم

موناکو – پورتو/ تلاش پرتغالی ها برای نخستین برد

دومین بازی زیبای این هفته شاید بازی این دو تیم باشد . موناکو که سال گذشته توانست تا جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برود تیم خطرناکی است و مدعی نخست این گروه محسوب می شود . با این حال ترکیب آنها در این دوره با دوره گذشته متفاوت است و آن ها ۸ بازیکن از جمله ام باپه را در اختیار ندارند با این حال آنها تیم قدرتمندی هستند و می توانند دست به کار های بزرگی بزنند . تیم فوتبال موناکو در هفته نخست این رقابت ها مقابل تیم لایپزیش به تساوی رسید و در این هفته باید به مصاف یکی از تیم ها  قدرتمند پرتغال بروند .

پورتویی ها اما در نخستین بازی خود و در خانه با ۳ گل مغلوب بشیکتاش قدرتمند شدند تا نشان دهند خیلی آماده نیستند.

بشیکتاش – لایپزیش/ کارمشکل لایپزیش در ترکیه

تیم های بشکیتاش و لایپزیش هم دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند . نماینده ترکیه در رقابت های لیگ قهرمانان این دوره نشان دادند آمادگی خوبی دارند و حتی می توانند یکی از مدعیان صعود باشند . آنها در نخستین بازی خود در زمین پورتو به این تیم ۳ گل زدند تا صدرنشین این گروه شوند . البته حریف آنها هم خیلی دست و پا بسته نیست . لایپزیش سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی بوندس لیگا رسید و در بازی نخست هم موفق شد موناکو را در خانه متوقف کند.

گروه ششم

منچستر سیتی – شاختار دونتسک/ شاگردان پپ به دنبال دومین برد اروپایی

شاگردان پپ گواردیولا در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاختار دونتسک اوکراین هستند.آنها در هفته نخست موفق شدند در خانه فاینورد ۴ گل بزنند و صدرنشین گروه شوند . همچنین آن ها در رقابت های لیگ جزیره هم عملکرد خوبی داشته اند و هم اکنون صدرنشین این لیگ هستند .

تیم شاختار دونتسک هم در هفته نخست موفق شد تیم قدرتمند ناپولی را درخانه شکست دهد تا نشان دهد تیم دست و پا بسته ای نیست. آنها سال های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته اند و می توانند برای حریفان خود مشکل آفرینی کنند .

ناپولی – فاینورد/ آبی پوشان به دنبال نخستین امتیاز اروپایی

دو تیم بازنده هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب در ناپل به مصاف یکدیگر می روند. ناپولی با وجود آن که عملکرد خیره کننده ای در سری آ داشته است نتوانست در هفته نخست از سد شاختار دونتسک بگذرد آنها در این هفته میزبان فاینوردی هستند که در هفته نخست مغلوب منچستر سیتی شده است.

گروه پنجم

اسپارتاک – لیورپول/ کلوپ به دنبال پیروزی در مسکو

تیم های فوتبال اسپارتاک موسکو و لیورپول امشب در مسکو به مصاف یکدیگر می روند. هر چهار تیم حاضر در این گروه در هفته نخست به تساوی رسیده اند و در این هفته تلاش می کنند تا با کسب ۳ امتیاز کامل به صدر برسند . لیورپولی البته در هفته گذشته کار سختی مقابل سویا داشتند و احتمال می رود که در دیگر دیدار ها عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند .

اسپارتاکی ها هم در هفته نخست به مصاف ماریبور رفتند و به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ رسیدند .

سویا – ماریبور / کار اسان نماینده اسپانیا در هفته دوم لیگ قهرمانان

تیم فوتبال سویا در این هفته بازی آسانی پیش رو دارد و باید به مصاف تیم ماریبور برود . آنها در هفه نخست به تساوی ارزشمندی در آنفیلدرسیدند و نشان دادند که تیم قدرتمندی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند .

ماریبور هم در هفته نخست مقابل اسپارتاک به تسوی رسید و به طور حتم کارسختی در این هفته خواهد داشت .

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.