ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان یک تن و ۵۰ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۶ قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار دستگیر شدند.

کد خبر : 32380
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 8:56

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  سردار “محمد قنبری” در بیان جزئیات دقیق این خبر، گفت: ماموران انتظامی شهرستان های “ایرانشهر” و “سراوان” در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جا به جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر های تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۶ نفر از این قاچاقچیان، توقیف ۵ دستگاه خودرو و کشف ۸۷۸ کیلو گرم تریاک و ۱۷۲ کیلو حشیش شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.