موتور تراکتور گرم شده است‌/‌ بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی است

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: تیم ما در نیم‌ فصل دوم متحول شده و فوتبال جذابی ارائه می‌دهد و انرژی مضاعفی که هواداران به تیم می‌دهند، باعث می‌شود کسی نتواند مقابل این تراکتور ایستادگی کند

کد خبر : 52591
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 17:29

خبرگزاری فارس: موتور تراکتور گرم شده است‌/‌ بازی با پرسپولیس 6 امتیازی است

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، مهدی کیانی درباره پیروزی شیرین ۳ بر صفر مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم چرا که حریف برای دفاع از نتیجه برد خود در جام حذفی به تبریز آمده بودند ولی ما هم همدل و متحد شده بودیم تا امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم و خدا هم کمک کرد تا بتوانیم به پیروزی برسیم.‌

وی افزود: ما در این بازی ۳ گل به ثمر رساندیم و البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم ولی مهم‌تر از هر چیزی کسب ۳ امتیاز بود که بتوانیم امتیازات‌مان را در جدول رده‌بندی افزایش داده و به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شویم‌.

کاپیتان تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با آمدن بازیکنان جدید وضعیت تیم بهتر شده است، از این رو تلاش می‌کنیم به این روند مثبت ادامه دهیم و بازی که هواداران می‌خواهند را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم و شرمنده این هواداران پرشور نشویم و تراکتور را به روزهای اوجش برگردانیم‌.

کیانی تصریح کرد: ما از اول فصل همدل و هم‌صدا لیگ را آغاز کردیم و قدرتمندتر از گذشته پا به میادین مسابقه گذاشتیم و بازیکنانی هم که به ‌تازگی به تیم اضافه شدند، تلاش خود را به کار می‌گیرند تا خیلی زود با سایر نفرات هماهنگ شوند‌.

وی ادامه داد: سربازهای جدید تیم بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند که می‌توانند با حضور در تراکتورسازی سال خوب فوتبالی‌ پیش روی داشته و در آینده نیز از بهترین بازیکنان فوتبال ایران باشند‌.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به دیدار پیش روی مقابل پرسپولیس تأکید کرد: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم این بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود و تیم ما فرصت اشتباه ندارد و برای بازگشت به جمع مدعیان باید در این دیدار ۳ امتیاز را کسب کنیم‌.

کیانی اظهار داشت: با کمک هواداران در ورزشگاه آزادی فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم تا به امید خدا بتوانیم دست‌ پر به تبریز بازگردیم و باید عنوان کنم تیم، ما در نیم‌ فصل دوم متحول شده و فوتبال جذابی ارائه می‌دهد و انرژی مضاعفی که هواداران به تیم می‌دهند، باعث می‌شود کسی نتواند مقابل این تراکتور ایستادگی کند‌.

وی گفت: ما ۱۴ بازی پیش روی داریم که اگر بتوانیم ۵، ۶ برد پیاپی کسب کرده و به رتبه‌های بالای جدول برسیم، کسی نمی‌تواند تراکتور را پایین بکشد.

کیانی تاکید کرد: اگر فعلاً در جدول رده‌بندی جایگاه مناسبی نداریم، به خاطر شرایط خاص نیم فصل اول است و اطمینان داشته باشید که شرایط این‌طور باقی نمی‌ماند‌.

کاپیتان تراکتورسازی با ذکر اینکه «موتور تراکتور به‌خوبی گرم شده است»، تصریح کرد: هواداران همیشه ما را در سرما و گرما شرمنده کردند و این را بدانند که از کادر مدیریتی تا فنی و بازیکنان همه برای شاد کردن دل آنها از جان مایه می‌گذارند چون این تیم متعلق به هوادار است و با گرم شدن موتور تراکتور در هر دیداری فقط به کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم و از آنها می‌خواهم روز جمعه سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند‌.

کیانی در پایان گفت: وقتی احساس می‌کنیم تنها هستیم و هواداران در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کنند، روحیه ما هم تضعیف می‌شود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.