«مسلخ» و «اکسیدان» این هفته اکران می‌شوند

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران دو فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی و «مسلخ» ساخته اصغر نصیری این هفته آغاز خواهد شد.

کد خبر : 17269
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 11:54

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز، اظهار داشت: قرارداد فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» ساخته حسین فرحبخش در گروه سینمایی ماندانا بسته شد که بعد از فیلم «مسلخ» به کارگردانی اصغر نصیری اکران خواهد شد.
فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» داستان دو زوج را روایت می‌کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخدادی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!
سحر قریشی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، علی صادقی، سیروس گرجستانی و رضا ناجی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم سینمایی «مسلخ» به کارگردانی اصغر نصیری نیز از چهارشنبه ۳۱ خردادماه در گروه سینمایی ماندانا به جای «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده اکران می شود.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مسلخ» آمده است محمد غیاثی (پرویز صیاد) در کافه‌ای با زنی به نام فخری (نوری کسرائی) آشنا می شود و قرار می‌گذارند به شمال بروند…
سعید راد، پرویز صیاد، نوری کسرایی، جهانگیر فروهر و محمود بهرامی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
وی گفت: فیلم «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی نیز از فردا سه شنبه ۳۰ خردادماه در گروه سینمایی زندگی به جای فیلم «دو عروس» ساخته داود موثقی نمایش داده می شود.
در فیلم «اکسیدان» جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و لیندا کیانی ایفای نقش می کنند.
فرجی همچنین درباره اقدام اخیر حوزه هنری در اکران نکردن فیلم «مادر قلب اتمی» و اعتراض سینماگران، اظهار کرد: این موضوع در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مطرح شد اما فعلا تصمیمی نگرفته ایم و موضوع در جلسه بعدی شورا دوباره بررسی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.