مردی که ۱۴ بار قهرمان کشتی شست پا شد!

یک مرد انگلیسی برای چهاردهمین بار قهرمان رقابت‌های کشتی با شست پا شد.

کد خبر : 27333
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 11:17

 به گزارش پایگاه خبری ججین ، یک مرد انگلیسی به نام «آلن ناش» برای چهاردهمین بار برنده‌ رقابت‌های «کشتی شست پا» شد! ناش که ۵۷ سال دارد در این رقابت‌ها که یکشنبه (۲۹ مرداد) در شهرستان «داربی‌شر» انگلیس برگزار شد، شرکت کرد.

مردی که 14 بار قهرمان کشتی شست پا شد+ تصاویر

اما چرا و چگونه این مرد نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد؟ ناش در سال ۱۹۹۴ مسئول نورپردازی صحنه‌ مسابقات بود. او پس از اینکه کارش را به پایان رساند، ۱۲ ساعت وقت اضافه داشت و به گفته خودش برای گذراندن این ساعات تصمیم گرفت در مسابقه شرکت کند. ناش در این باره گفت: «من کارم را انجام داده بودم و ۱۲ ساعت برای تلف کردن داشتم. با خودم فکر کردم برای تفریح در این مسابقات شرکت می‌کنم. من آن مسابقه و مسابقات بعدی را بردم».

ناش هفته‌ای ۳ بار در جلسات بدنسازی باشگاهی ورزشی شرکت می‌کند و تمرینات مخصوصی برای شست پایش دارد. او با یک باند پلاستیکی، شستش را تقویت می‌کند. به گفته ناش برای شرکت در این مسابقات، تمام بدن باید قوی و آماده باشد.

با اینکه این مسابقات خیلی شناخته شده نیست، ناش توانسته در کنار افراد مشهور در هالیوود حضور پیدا کند و حتی «جی لنو»،  مجری معروف آمریکایی، را در یک برنامه زنده به چالش بکشد و او را نیز شکست دهد.

او جوایز خود در این مسابقات را به خیریه‌های کودکان اهدا می‌کند. ناش همچنین رکورد شکستن بیشترین تخم مرغ در کمترین زمان با استفاده از شست پا را از آن خود کرده است. او در ۶۰ ثانیه ۶۰ تخم مرغ را با شستش شکسته و بر این باور است هیچ کس نمی‌تواند در مدت زمان کمتری این کار را انجام دهد.

مردی که 14 بار قهرمان کشتی شست پا شد+ تصاویر

مردی که 14 بار قهرمان کشتی شست پا شد+ تصاویر

 

مردی که 14 بار قهرمان کشتی شست پا شد+ تصاویر


 

https://telegram.me/jajinnews

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.