محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم شد

مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما در حکمی «محمد احسانی» را به عنوان مدیر شبکه نسیم منصوب کرد.

کد خبر : 14760
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 11:25

به گزارش پایگاه خبری”ججین” به نقل از شبکه خبر، محمد احسانی یکی از مدیران شبکه یک بوده و در دو سال اخیر نیز در شبکه سه سیما مشغول به فعالیت بوده است. وی در این حکم جانشین حسین کرمی شد.

در این حکم میرباقری بر حفظ و ارتقاء ضریب نفوذ و ضریب تاثیر برنامه‌های پربیننده شبکه تاکید کرده و از برنامه‌سازان در شبکه نسیم خواسته، لحظه‌ای از تلاش برای تأمین و تولیدبرنامه‌های جذاب و پرنشاط در این شبکه غافل نشده و پخش فیلم‌های سینمایی جذاب در کانال نمایش را از اولویت‌های خود قرار دهند.

تامین و پخش سریال‌های دیدنی به‌صورت  HD درکانال تماشا از دیگر موضوعاتی است که معاون سیما به آن اشاره کرده و از مدیریت شبکه نسیم خواست تا برنامه‌هایی براساس موارد مندرج درحکم رئیس سازمان و نیز اهداف و سیاست‌های سازمان، منطبق بر اصول دین، اخلاق، آگاهی و امید تولید نماید.

میرباقری از زحمات دکترحسین کرمی درطول تصدی مدیریت برشبکه نمایش و کانال‌های تماشا و نسیم صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

محمد احسانی در رشته مبانی حقوق اسلامی، مدرک دکتری دارد.

مدیر شبکه یک سیما، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما، مدیرطرح و برنامه و قائم مقام شبکه تهران، مدیرکل طرح و برنامه معاونت سیما، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مشاور و عضور شورای راهبردی شبکه سه، مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی راهبردی سازمان، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مسئولیت‌های محمد احسانی بوده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.