مامور انتظامی نیکشهر دردرگیری با اشرار شهیدشد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در جنوب استان در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر : 33477
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 12:06

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  سردار محمد قنبری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیکشهر بامداد امروز حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.
وی افزود: سرنشینان این خودروها بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ماموران نیز به مقابله پرداختند.
وی افزود: در این درگیری ماموران با تعقیب اشرار موفق شدند خودرو مواد مخدر را که حامل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک بود متوقف کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش برای دستگیری این اشرار که با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موفق به فرار از صحنه درگیری شدند با جدیت ادامه دارد.
سردار قنبری گفت: یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این درگیری مجروح شد و بر اثر شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.