لیگ برترفوتبال / ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

برانکو ترکیبی مشابه دیدارهای اخیر مقابل صنعت نفت به میدان می‌فرستد.

کد خبر : 48992
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 6:30

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  آخرین دیدار از نیم فصل نخست لیگ برتر مربوط به بازی معوقه هفته هشتم میان دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت است که از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف امتیازشان در پایان نیم فصل مشخص شود.

پرسپولیس در این دیدار به احتمال فراوان با ترکیب دیدارهای اخیر خودش به میدان می‌رود و تنها غایب سرخپوشان احمد نوراللهی و مهدی طارمی هستند.

در دروازه پرسپولیس در این دیدار مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند. او که چند وقت درگیر حواشی جدایی از تیم و مسائل دیگر بود، در بازی با سپیدرود درخشان ظاهر شد و یکی از ستاره‌های تیمش بود که بارها با واکنش‌های به موقع مانع از فروپاشی دروازه تیشم شد. بیرانوند این روزها آماده است و اگر روز خوبش باشد کار سختی برای مهاجمان نفت رقم می‌زند.

خط دفاع سرخپوشان در میانه مثل همیشه با زوج جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده پر می‌شود و این دو بازیکن با تجربه که به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند در این دیدار هم کنار هم بازی می‌کنند. حسین ماهینی و محمد انصاری هم دو مدافع کناری راست و چپ پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه هم در این بازی کنار هم به میدان می‌روند. برانکو بعد از محرومیت طارمی ترجیح داده با تغییر سیستم و استفاده همزمان از ۲ هافبک دفاعی به میدان برود و با وجود انتقادهایی که به این شیوه می‌شود همچنان به عقیده خودش پایبند است.

وحید امیری و محسن مسلمان هم هافبک‌های رو به جلوی سرخپوشان هستند. با وجود آمادگی بشار رسن و فرشاد احمدزاده و رهایی‌شان از بند مصدومیت بعید است برانکو به ترکیب برنده خودش دست بزند و بازی‌های خوب مسلمان و امیری کار را برای بازگشت رسن و احمدزاده به ترکیب سخت کرده است.

زوج خط حمله پرسپولیس را هم مثل همیشه منشا و علیپور تشکیل می‌دهند که هماهنگی خوبی با یکدیگر پیدا کرده‌اند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند – حسین ماهینی – سید جلال حسینی – شجاع خلیل‌زاده – محمد انصاری – محسن ربیع‌خواه – کمال کامیابی‌نیا – وحید امیری – محسن مسلمان – گادوین منشا – علی علیپور

 

 

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.