قوه قضاییه به پرونده متهمان توهین به رییس جمهوری در روز قدس رسیدگی کند

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حادثه توهین به رییس جمهوری در روز قدس حماسه این روز را کمی تلخ کرد و ناخوداگاه به نفع صهیونیست ها رفتار شد، گفت: قوه قضاییه به پرونده متهمان توهین به رییس جمهوری رسیدگی کند.

کد خبر : 18966
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 6:15

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از ایرنا، علی مطهری در ابتدای جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت:از صداو سیما انتظار می رود در اعیاد اسلامی برنامه های شاد وی‍ژه تدارک ببیند و برنامه های شاد آن منحصر به ایام نوروز نباشد.
وی افزود: راهپیمایی های شکوهمند روز قدس در کشورمان و نقاط دیگر جهان حاکی از زنده بودن آرمان آزادی فلسطین است و نشان می دهد اتحاد آل سعود با صهیونیست ها و تلاش برای قرار دادن ایران به جای اسرائیل در مقابل اعراب راه به جایی نخواهد برد همچنان که مقاومت قطر در مقابل این طرح شاهد این مدعاست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حادثه توهین به رییس جمهور محترم شیرینی در روز قدس، حماسه مردم در این روز را کمی تلخ کرد و ناخوداگاه به نفع صهیونیست ها رفتار شد.
مطهری یادآور شد: از قوه قضاییه میخواهیم به اقدام خود در رسیدگی به پرونده متهمان این حادثه تا وصول به نتیجه نهایی و اعلام آن به مردم ادامه دهد.
این نماینده مجلس گفت: عجیب است عوامل آمریکا و سعودی در همایش منافقین در پاریس شرکت می کنند با این هدف که روزی این گروه حکومت را در ایران به دست گیرند باید به این ها گفت بدجایی سرمایه گذاری کرده اید این سرمایه گذاری جز ضرر چیزی برای شما ندارد، چون نفرتی از اینان در دل مردم ایران است که از بین رفتنی نیست.
آزادی موصل که به همت جوانان مومن عراقی و هدایت مرجعیت و تدبیر دولت عراق و کمک مستشاری ایران صورت گرفت نوید انقراض داعش را می دهد امیدوارم دولت عراق به رفتار درست خود با اهل سنت و جوانان این کشور را ادامه دهد و اشتباهات دولت گذشته را تکرار نکند تا زمینه پیدایش گروه هایی مانند داعش فراهم نشود.
وی ادامه داد: البته مسئله داعش مسئله ای است که باید علمای دین و جامعه شناسان و روانشناسان، آن را موضوع تحقیق خود قرار دهند.

**مجلس پاسخ در خور درباره مصوبه اخیر سنا آمریکا آماده کرده است
وی درباره مصوبه اخیر سنا گفت: مصوبه اخیر سنا امریکا علیه ایران و روسیه اگرچه هنوز به تصویب مجلس نمایندگان و امضای رئیس جمهور این کشور نرسیده ولی مجلس شورای اسلامی پاسخ درخور را آماده کرده است.
وی ادامه داد: گزارش دبیر کل سازمان ملل در مورد اجرای کامل تعهدات ایران در برجام و تقدیر بسیاری از اعضای شورای امنیت از این بابت و همراهی نکردن اکثریت اعضای این شورا با امریکا در ارتباط دادن قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت با برجام یک موفقیت برای ایران است.
نایب رئیس مجلس گفت: این هنر جمهوری اسلامی بوده که میان اروپا و امریکا درباره خود فاصله انداخته و اتحاد قبلی آن ها را برهم زده است.
مطهری اظهار داشت: فرصت طلبی قدرت های بزرگ خصوصا امریکا و رئیس جمهور تاجر مسلک آن که به دنبال یک جنگ دیگر در این منطقه هستند تا مشکلات اقتصادی خود را از طریق بالا رفتن قیمت نفت و فروش اسلحه حل کنند ایجاب می کند که ما اولا بیدار باشیم و در این دام گرفتار نشویم، ثانیا وحدت داخلی را تحت هدایت مقام معظم رهبری حفظ کنیم که از نظر قرآن یکی از عوامل انقراض امت ها تجسس و تفرقه است و ثالثا با ایران هراسی در منطقه مبارزه کنیم و اجازه ندهیم امریکا و اسرائیل ایران را بجای اسرائیل دشمن عرب ها معرفی کنند.
وی افزود: با خبر شدیم مجاهد نستوه، خدمتگزار صدیق سیدرضا نیری به رحمت خدا رفتند، این ضایعه را به خانواده ایشان و رهبر انقلاب تسلیت عرض می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.