قول رئیس‌جمهور به زلزله‌زدگان کرمانشاه برای تحویل ۶ماهه خانه‌ها

رئیس جمهور برای دومین بار بعد از زلزله آبان گذشته، وارد استان کرمانشاه شد. حجت‌الاسلام روحانی علاوه بر بازدید از مناطق زلزله‌زده، مراسم تحویل سال را نیز در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر : 68677
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1396 - 15:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز،  به همراه هیئتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد.

برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر یک روزه افتتاح راه‌آهن غرب که یکی از بزرگترین پروژه های ملی است، دیدار با مردم زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین حضور در شورای اداری استان کرمانشاه خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی در بازدید از مناطق زلزله‌زده ابتدا عازم روستای فتاح بگ از توابع قصر شیرین می‌شود که در جریان زلزله بسیاری از خانه های آن تخریب کامل شده بود. رئیس جمهور پس از بازدید از این روستا و دیدار با مردم آن، عازم روستای میر میرو خواهد شد.

رئیس جمهور پس از این بازدید به کرمانشاه برمی گردد و از یک ساعت مانده به تحویل سال در برنامه‌ای با حضور مردم این شهر شرکت می‌کند. قرار است در این مراسم و توسط دکتر حسن روحانی کمک‌های ۵ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر به ۵ نفر از واجدین شرایط اهدا شود. این کمک‌ها به کسانی تعلق می‌گیرد که در زلزله کرمانشاه و در بازه زمانی اعلام‌شده عزیزی را از دست داده یا صاحب فرزند شده باشند.

از سوی دیگر، معاونان رئیس‌جمهور و وزرایی که رئیس‌جمهور را در این سفر همراهمی می‌کنند به شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه سفر کرده و با مردم دیدار و گفتگو کردند.

۱۲:۵۷ – اتصال کرمانشاه به خط راه‌آهن سراسر کشور

ظهر امروز، راه آهن غرب کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. این خط آهن به‌صورت یک‌خطه و بـا سرعـت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای مسافری و ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای باری مطالعه شده است و قرار بود تا مرز خسروی ادامه یابد اما فعلا تا ایستگاه کرمانشاه پس از وعده‌های پیاپی دولت‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

۱۲:۳۹ – احداث مرکز توانبخشی در روستای کوئیک برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

در حاشیه حضور رئیس جمهور و دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در روستای آسیب دیده از زلزله فتاح بگ، عنوان شد که هلال احمر در روستای کوئیک مرکز جامع توانبخشی می‌سازد.

پایگاه خبر ججین

 ۱۱:۵۷ – قول شش ماهه رئیس‌جمهور به مردم زلزله‌زده کرمانشاه

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بازدید از روستای میرمیرو در سرپل ذهاب گفت: همه منازل در این روستاها تخریب شدند و دولت با کمک خود شما مردم این خانه ها را خواهد ساخت.

روحانی تاکید کرد: قول می دهم تا پایان تابستان همه خانه‌ها در مناطق زلزله‌زده بازسازی شده باشد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.