قهرمانی پرس سینه مرد ۹۱ ساله در منطقه ۱ کشوری

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی گفت: مرد ۹۱ ساله از خراسان رضوی، عنوان قهرمانی رقابت های پرس سینه منطقه یک کشور را که به میزبانی بجنورد برگزار شد، از آن خود کرد.

کد خبر : 47249
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 7:28

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، براتعلی سعیدی گفت : نخستین دوره مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی کارگران منطقه یک کشور روز جمعه در بجنورد به کار خود پایان داد و رتبه نخست این رقابت ها در رده بزرگسالان در وزن ۶۵ کیلوگرم به کارگر بازنشسته ۹۱ ساله خراسان رضوی اختصاص یافت.
رئیس هیات وزرش های کارگری خراسان شمالی افزود: این دور از مسابقات پرس سینه با شرکت ۱۲۰ ورزشکاردر رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با نظارت مستقیم داوران فدراسیون پرورش اندام در سالن کارگران امام علی (ع) بجنورد برگزار شد.
سعیدی گفت: در رقابت های تیمی این مسابقات خراسان رضوی عنوان اول و سوم را به دست آورد و خراسان شمالی در رتبه دوم قرار گرفت.
رئیس هیات ورزش های کارگری خراسان شمالی اظهار کرد: این دوره از مسابقات انتخابی تیم کارگری کشور برای اعزام به مسابقات ۲۰۱۸ جهانی در کشور فرانسه است.
در این رقابت ها ورزشکاران از استان‌های منطقه یک کشور شامل استان‌های خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان و سمنان حضور داشتند که جمعه شب پایان یافت.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.