فعالیت ۱۰۰پروژه در حوزه ورزش/ احداث ۵۱ پروژه از محل اعتبارات نفت

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی صفر تا نزدیک به ۱۰۰ درصد در حوزه ورزش استان در دست اجرا است.

کد خبر : 30889
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 6:21

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،محمد تقی علوی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد  پروژه، ۲۶ پروژه از محل اعتبارات استانی، ۲۳ پروژه ملی و ۵۱ پروژه نیز از محل اعتبارات نفت تامین اعتبار می‌شود.

علوی خاطر نشان کرد: ۴۵ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهوری به استان برای توسعه ورزش اختصاص یافت، که از این مبلغ تخصیص ۴۳ میلیارد ریال را داشته ایم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای حل مشکل سرای کوهنوردان گفت: بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت، ۶۰۰ میلیون تومان برای ادامه عملیات اجرایی سرای کوهنوردان سی‌سخت اختصاص دادیم، اما در زمینه تجهیز آن و تسریع در عملیات اجرایی نیز با مشکل اعتباری روبه‌رو هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  بیان کرد: بحث فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی جزء محورهای اصلی و سیاست‌ها و فعالیت های کاری این اداره کل است.

علوی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و ارائه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان  برای میزبانی فعالیت پژوهشی در دو مقوله ورزش و جوانان در منطقه ۴ کشور، از طریق وزارتخانه با این مهم  نیز موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه در ورزش نیز علم ورزش،  تاکتیک‌ و تکنیک‌ها نیز به روز می‌شود تاکید کرد: برخی مربیان هم استانی به دلیل عدم ارتقای سطح علمی با علم روز آشنایی ندارند، که با انجام و توسعه فعالیت‌های پژوهشی این مشکل برطرف می‌شود.


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.