فرانسه ۳-۲ صربستان؛ برزیل۳-۲ روسیه

فرانسه به سختی از سد صربستان گذشت. برزیل موفق به شکست دادن روسیه شد.

کد خبر : 19936
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 - 10:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” در چارچوب رقابت های لیگ جهانی والیبال و در مرحله نهایی دو تیم فرانسه و صربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر۲ به سود  فرانسه به پایان رسید.

بازی در ست اول با برتری فرانسه آغاز شد و خروس ها از همان اول نسبت به صربستان برتری داشتند تا این که ست اول با پیروزی ۲۵ بر ۲۱ خروس ها به پایان رسید. و حساب کار در مجموع ۱ بر ۰ به سود فرانسه شد.

 

لیگ جهانی والیبال-والیبال-تیم ملی والیبال فرانسه-تیم ملی والیبال صربستان

 

 

برتری فرانسوی ها در ست دوم نیز ادامه داشت و آنها موفق شدند که این ست را نیز به پیروزی برسند. ست دوم هم روند ست اول تکرار شد و فرانسه با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ صربستان را شکست داد تا حساب کار در مجموع ۲ بر ۰ شود و فرانسه با خیالی آسوده به ست سوم برود.

ست سوم اما کار برای فرانسه سخت شد. صرب ها بسیار با قدرت ظاهر شدند و از همان ابتدای ست تیم برتر بودند و در آخر نیز با اخلاف ۸ امتیازی نسبت به حریف خود و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند تا حساب کار در مجموع ۲ بر ۱ به سود فرانسه شود.

ست چهارم نیز همچون ست سوم با برتری صرب ها همراه بود. صربستان که دو ست اول را باخته بود در ست های سوم و چهارم جبران کرد و موفق شد که با اقتدار این دو ست را پیروز شود و بازی را به تساوی بکشاند. ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر  ۱۸ به سود صربستان به پایان رسید تا بازی در مجموع ۲ بر ۲ شود.

این بازی جذاب و تماشایی به ست پنجم کشیده شد و در این ست این فرانسه بود که بالاخره موفق شد حریفش را شکست دهد. ست پنجم با نتیجه ۱۵-۱۱ به سود فرانسه به پایان رسید تا بازی ۳ بر ۲ به سود خروس ها به پایان رسد.

 

 برزیل۳-۲ روسیه؛ عزم جزم شاگردان دال زوتو برای قهرمانی

 

در ادامه رقابت های مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در شهر کوریتیبا برزیل، تیم های ملی والیبال برزیل و روسیه به مصاف هم رفتند که در نهایت برزیل با نتیجه ۳-۲ پیروز این دیدار شد.

 

 

لیگ جهانی والیبال - تیم ملی والیبال برزیل - تیم ملی والیبال روسیه

در ست اول این برزیل بود که با حمایت هواداران خود بازی بسیار خوبی را آغاز کرد و موفق شد این ست را با نتیجه ۲۵-۱۸ پیروز شود. در ست دوم بازی اما شرایط کاملا تغییر کرد. سازماندهی خوب دفاعی روس ها باعث شد تا این بار آنها ۲۵-۱۸ به برتری برسند. با شروع ست سوم بازی مجددا این میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و ۲۵-۱۹ پیروز شد تا نتیجه ۲-۱ شود. اما این پایان کار نبود. روس ها که خیال عقب نشینی نداشتند در ست چهارم و با ارائه یک بازی هجومی ۲۵-۲۲ پیروز شدند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم بازی بسیار زیبا و نزدیک دنبال شد. دو تیم کاملا برابر باهم پیش رفتند و در طول ست هرگز اختلاف امتیاز دو تیم بیش از یک امتیاز نشد و در نهایت این برزیل بود که با نتیجه ۱۶-۱۴ پیروز این ست و دیدار شد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.