فرانسه برای دومین بار قهرمان لیگ جهانی والیبال شد/ کانادا سوم شد

تیم ملی فرانسه با پیروزی مقابل برزیل برای دومین بار فاتح لیگ جهانی والیبال شد.کانادا در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ جهانی، مقابل آمریکا به برتری رسید و در رده سوم ایستاد.

کد خبر : 20195
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 5:24

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال فرانسه با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل برزیل در دیدار نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۷، تعداد قهرمانی‌های خود در این مسابقات را به عدد ۲ رساند.

 

والیبال فرانسه

 

بازیکنان برزیل که امیدوار بودند با توجه به امتیاز میزبانی برای دهمین بار قهرمانی لیگ جهانی شوند در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند ولی در ۲ ست بعدی با نتایج ۱۵ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵ شکست خوردند. ست چهارم اما با حساب ۲۵ بر ۱۹ به سود برزیل تمام شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم در حالی که برزیل ۱۰ بر ۷ از حریف پیش بود اما بازیکنی مثل اروین انگاپث، تاثیر خود را در امتیازات حساس بازی نشان داد و در نهایت این فرانسه بود که در ست پایانی ۱۵ بر ۱۳ برنده شد و جایزه یک میلیون دلاری را به خود اختصاص داد.

اروین انگاپث ۲۹ امتیاز برای فرانسه و والاس دسوزا ۲۲ انتیاز برای برزیل کسب کردند.

جام قهرمانی لیگ جهانی ۲۰۱۷ توسط «ژیبا» کاپیتان پیشین تیم ملی برزیل به بنژامین تونیوتی، کاپیتان و پاسور تیم ملی فرانسه اهدا شد.

 

کانادا با شکست آمریکا در رده سوم قرار گرفت

تیم والیبال کانادا در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ جهانی، مقابل آمریکا با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و در رده سوم ایستاد.

 

تیم والیبال کانادا

 

 

تیم کانادا گیم نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ مقابل آمریکا واگذار کرد ولی در ست‌های بعدی موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱ مقابل آمریکا به پیروزی برسد و عنوان سومی این مسابقات را برای نخستین بار بدست بیاورد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.