فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم پلیس تهران بازداشت شد.

کد خبر : 1488810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 10:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولی پور گودرزی در خصوص بازداشت مردی که با چرب زبانی دختر جوانی را اغفال کرده بود، بیان داشت: چندی قبل زن میان‌سالی به اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه رفتن به کلاس سفالگری از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است، تلفن همراهش خاموش و بستگان نیز خبری از او ندارند نگران بلایی سرش آمده باشد لطفاً کمک کنید.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان به کلاس خود مراجعه نکرده و با پسر جوانی قرار داشته است.

سردار گودرزی گفت: تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند پسر جوان که بیکار بوده با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده ازدواج داده و او را به یکی از شهرستان‌های استان “البرز ” برده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه مورد نظر را شناسایی و متوجه شدند که دختر جوان با پسر جوان در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.