فارغ التحصیل رشته پزشکی واحد اردبیل «سومین قرآن منظوم فارسی» را منتشر کرد

سومین قرآن منظوم فارسی با عنوان «منظومه شفا» توسط دکتر سید آرش قاسم زاده فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل منتشر شد.

کد خبر : 37291
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 12:10

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  قاسم زاده گفت : «منظومه شفا » حاصل تلاش یازده سال کار تحقیقی- ادبی اینجانب است که در این مدت کل قران کریم را در قالب ۶ هزار بیت به نظم دراورده و در یک مجلد ۲۳۳ صفحه ایی منتشر کردم.

وی با بیان این که منظومه شفا امسال از سوی انتشارات شمس دانش در تهران منتشر شد، بیان کرد: «این کتاب منظومه ای در قالب مثنوی است که از ۱۱۴ سوره قرآن کریم اقتباس شده است»

وی ادامه داد: «این کتاب در شمارگان ۱۰۰۰نسخه و به قیمت ۱۹۵۰۰۰ریال توسط انتشارات شمس دانش در سال جاری وارد بازار کتاب شده است.»

قاسم زاده تصریح کرد: «نخستین قرآن منظوم توسط صفی علیشاه در دوران صفویه تدوین شد و در سال ۱۳۷۶ نیز دکتر امید مجد قران را به سبک شاهنامه منظوم کرد.»

سید آرش قاسم زاده متولد سال ۱۳۵۲ در شهر رشت، شاعر و پزشک فارسی زبان گیلانى بوده و در سال ۷۷ از رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فارغ التحصیل شده است.

وی که در دو رشته طب و حقوق قضایی به تحصیل پرداخته است از دیگر آثار خود «ساقى نامه» و «مفردات عاشقى» را معرفی کرد.

قاسم زاده دوران تحصیل در رشته پزشکی واحد اردبیل را به نیکی یاد کرده و از آن دوران به عنوان آغازگر موفقیت های خود یاد کرد.

دکتر سید آرش قاسم زاده

 


 

telegram.me/jajinnews

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.