غافلگیری در یواس‌اوپن: جوکوویچ و آلکاراس حذف شدند

نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراس از دور رقابت‌های گرند اسلم آمریکا کنار رفتند.

کد خبر : 1644543
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 10:36

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ورزش سه، با آغاز رقابت‌های یو اس اوپن بسیاری انتظار داشتند که بار دیگر شاهد تقابل جوکوویچ و آلکاراس در دیدار فینال یا مراحل نهایی این مسابقات باشند و از این دو نفر به عنوان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در بسیاری از رسانه‌ها نام برده شده بود.

اما شرایط مطابق انتظارات و پیش‌بینی‌ها پیش نرفت و این آلکارس بود که در دور دوم این مسابقات در آمریکا با قبول شکست برابر بوتیک فان دشولپ از کشور هلندی که رتبه ۳۴ رده‌بندی تنیس دنیا را در اختیار دارد شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی بازماند.

2075062
2075064
2075063

این اتفاق در حالی برای این تنیسور رخ داد که او عنوان قهرمانی دو گرنداسلم اخیر را در اختیار دارد و موفق شده بود در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس که ماه گذشته به پایان رسید، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند، اما در این مسابقات نتوانست توانایی‌هایش را به خوبی به نمایش بگذارد.

پس از آن هم نوبت به شگفتی دوم این مسابقات بود و این بار جوکوویچ در دور سوم یو اس اوپن مقابل الکسی پوپیرین از استرالیا با رتبه جهانی ۲۸ به میدان رفت و او هم در این دیدار به شکلی ناباورانه شکست خورد تا کارش در این گرنداسلم به پایان رسیده باشد. این در حالی است که او موفق شده بود مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از آن خود کند اما حالا باید شاهد رقابت سایر رقبا برای کسی قهرمانی در این گرنداسلم باشد.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.