اینفوگرافی / کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟

مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.

آغاز چهارمین جشنواره جهانی سنگنوردی

کرمانشاه – چهارمین جشنواره جهانی سنگنوردی عصر یکشنبه با حضور مسئولانی از کرمانشاه و فدراسیون کوهنوردی در شهر تاریخی بیستون آغاز شد. در این جشنواره ۱۰۰ صخره نورد داخلی و ۲۰ صخره نورد خارجی به مدت پنج روز و تا سوم آبان با یکدیگر رقابت می کنند

اینفوگرافی / رقابت‌پذیرترین اقتصادهای جهان کدامند؟

طبق رتبه‌بندی مجمع جهانی اقتصاد درباره رقابت‌ پذیرترین اقتصادهای جهان، در حال حاضر آمریکا با ۸۵.۶ امتیاز موفق شد رقابت پذیرترین اقتصاد جهان لقب گیرد. کشور سنگاپور با ۸۳.۵ امتیاز و آلمان با ۸۲.۸ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. هرچند امتیاز ایران در مقایسه با سال گذشته ۰.۴ درصد بهبود یافته و به ۵۴.۹ رسیده، اما در مقایسه با رتبه سال گذشته خود، با یک رتبه کاهش بالاتر از کشورهایی چون مصر، تاجیکستان و پاکستان و پایین‌تر از کشورهای اکراین، اکوادور و تونس در رده ۸۹ قرار گرفته است.

اینفوگرافی / پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها در بین ایرانیان

با وجود فیلترینگ تلگرام، آمارها نشان می‌دهند همچنان بیش از ۴۷ درصد کاربران از تلگرام استفاده می‌کنند و در ماه‌های گذشته میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی کاهش چشمگیری داشته است. مرکز افکارسنجی ایسپا در مطالعه‌ای به این نتیجه رسیده که با گذشت حدود پنج ماه از فیلتر تلگرام ۴۷.۳ درصد از کل پاسخگویان اعلام کرده اند همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند که این عدد نسبت به خرداد تقریباً ثابت مانده است.