عکس / تصادف زنجیره‌ای در تونل محور” یاسوج_بابامیدان”

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، از برخورد ۴ دستگاه خوردو در تونل “گل زردون” در محور ارتباطی “یاسوج -بابامیدان” و مجروح شدن ۹ نفر خبر داد.

کد خبر : 41833
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 5:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، جلال پورانفرد گفت: در این تصادف که در ساعت ۱۷ و ۴۱ دقیقه عصر روزجمعه، ۱۲ آبانماه رخ داد، ۹ نفر مصدوم شدند. با اعلام این خبر به مرکز پیام ۱۱۵، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های “آب سفید” و “دشتروم” اعزام شدند.

پورانفرد خاطرنشان کرد: تکنسین های فوریت های پزشکی با حضور در محل حادثه اقدامات اولیه را انجام دادند و همزمان اتوبوس آمبولانس اورژانس که کاروان سلامت امید اعزامی به منطقه قلعه دختر شهرستان کهگیلویه را همراهی کرده بود، در مسیر برگشت در محل حادثه حاضر و امداد رسانی به مصدومین را شروع کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان تصریح کرد: تکنسین های مرکز اورژانس ۱۱۵ بعد از تریاژ و اقدامات اولیه درمانی، ۶ نفر از مصدومین را با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده و ۲ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان چهار خانم۵۷، ۴۵، ۲۹و ۲۴ ساله و دو کودک دختر ۴ و ۱.۵ ساله بودند که به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند، که حال همگی مصدومان خوب گزارش شده است.

 

 

 

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.