عکس‌های زندگی و جنگ در سوریه را به این کشور بردم/ برپایی کارگاه

حسن قائدی از برپایی کارگاه و نمایش عکس‌هایش در سوریه به دعوت وزارت فرهنگ و رسانه سوریه و با همکاری مرکز رسانه‌ای اوج در پایتخت این کشور خبر داد.

کد خبر : 33397
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 7:27

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، حسن قائدی که این روزها برای برپایی کارگاه و نمایشگاه عکس هایش در سوریه حضور دارد، در این باره به خبرنگار مهر گفت: در سوریه جشنواره ای تحت عنوان «مقاومت» در حال برگزاری است. برگزار کنندگان جشنواره از طریق وزارت فرهنگ و رسانه سوریه از من دعوت کردند در این رویداد حضور داشته باشم و به سوریه سفر کنم.

وی ادامه داد: در این جشنواره نمایشگاهی از عکس هایم از جنگ سوریه را به نمایش در آوردم که مجموعا ۲۵ عکس سیاه و سفید از «عملیات عدرا» بود که در مرکز اپرای دمشق برپا شده است. ضمن اینکه کارگاهی برای اهالی رسانه و علاقه مندان برگزار کردم.

این عکاس در پایان در توضیح بیشتر این کارگاه بیان کرد: در این ورک شاپ عکس هایی از «جنگ» و «زندگی در کنار جنگ» را که طی سه سال اخیر در سوریه گرفتم به نمایش در آوردم و به تشریح ممیزی ها و سانسور خبری رسانه های مطرح جهان پیرامون سوریه پرداختم. همچنین دیدن عکس های برخی عکاسان سوریه ای و گفتگو پیرامون آنها بخش دیگر این ورک شاپ بود.


 

telegram.me/jajinnews

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.