تسهیلات بیست میلیاردی به پلی‌اکریل پرداخت شد/ وعده بازگشت به کار همه کارگران تا دی ماه

تسهیلات بیست میلیاردی به پلی‌اکریل پرداخت شد/ وعده بازگشت به کار همه کارگران تا دی ماه

کد خبر : 40150
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 9:36

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان)  در ارتباط با آخرین وضعیت این واحد تولیدی گفت: اوایل هفته جاری، تسهیلات بیست میلیارد تومانی به کارخانه پرداخت شد؛ این اتفاق خوشایندی است که می‌تواند نقطه پایانی بر یک دوره طولانیِ بحران باشد.

به گفته خرمی در حال حاضر بخش DMT به طور کامل فعال شده و پلی‌استر نیز از هفته آینده با تمام ظرفیت فعالیت خواهد کرد؛ بخش اکریلیک نیز که سودآورترین بخش کارخانه است، قرار است تا دی ماه فعالیت خود را از سر بگیرد.

خرمی با بیان این که ۵۰ درصد کارگرانی که به بیمه بیکاری معرفی شده بودند، به کارخانه بازگشته‌اند؛ افزود: بقیه کارگران نیز قرار است قبل از آغاز دی ماه، شروع به کار کنند.

این فعال صنفی ضمن قدردانی از نماینده مردم مبارکه در مجلس و همچنین بقیه مسئولانِ مربوطه گفت: امیدوارم با پرداخت تسهیلات، مواد اولیه‌ی کارخانه خریداری شود و این واحد نساجیِ قدیمی دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

شرکت پلی‌اکریل اصفهان از ابتدای سال جاری به دلیل بحرانِ نقدینگی و توقف خطوط تولید، به طور موقت تعطیل شد و نزدیک به دو هزار کارگر آن به بیمه بیکاری معرفی شدند؛ پیش از این، بیست میلیارد تومان تسهیلات به این واحد صنعتی پرداخت شده بود و در حال حاضر با پرداختِ بیست میلیارد تومان دیگر، امیدواریِ کارگران برای بازگشت به کار افزایش یافته است.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.