صعود ۷ پله‌ای استقلال با بردن سپیدرود/ تساوی فولاد و استقلال خوزستان/ذوب آهن ۱-۱ سایپا/اولین برد نفت با علی کریمی

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر و در اولین مسابقه بدون حضور علیرضا منصوریان برابر سپیدرود رشت به پیروزی رسید و موقتا چند پله در جدول صعود کرد.

کد خبر : 34865
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 16:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، در اولین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶:۱۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف سپیدرود رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام رسید.

جابری انصاری (۵۳) و داریوش شجاعیان (۶۸) برای استقلال و حسین ابراهیمی (۸۶ – پنالتی) برای سپیدرود گلزنی کردند.

این مسابقه اولین دیدار استقلال بعد از استعفای علیرضا منصوریان بود. باتوجه به محرومیت میک مک درموت مربی موقت استقلال و حضور وی روی سکوها، نصرالله عبداللهی و صالح مصطفوی از روی نیمکت آبی پوشان را هدایت می کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری (۴۵ – داریوش شجاعیان)، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی(۸۷ – امید ابراهیمی)، سرور جپارف، حسن بیت سعید(۶۲ – امید نورافکن) و جابر انصاری آغاز کرد.

در نیمه اول بازی دو تیم چنگی به دل نزد؛ هرچند سپیدرود نسبت به استقلال عملکرد بهتری داشت و می توانست حتی به گل هم برسد. بهترین موقعیت سپیدرود در دقیقه ۱۱ به دست آمد که میثم تهیدست فرصت گلزنی را از دست داد. در آخرین دقیقه نیمه اول هم حسن بیت سعید می توانست گل برتری استقلال را به ثمر برساند که در این امر ناکام ماند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

روند بازی در نیمه دوم کاملا برعکس شد و این تیم استقلال بود که توانست برتری خود را بر تیم میزبان دیکته کند. در این نیمه، داریوش شجاعیان به جای فرشید باقری به زمین آمد. ابتدا این جابر انصاری بود که روی اشتباه دهقان بازیکن سپیدرود توانست اولین گل را برای استقلال به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۸ هم این شجاعیان بود که روی یک کار ترکیبی با انصاری و با یک ضربه فنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا استقلالی ها یک نفس راحت بکشند.

در ادامه کیفیت بازی افت کرد و بازیکنان دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه همدیگر خلق کنند. با این حال، اعلام ضربه پنالتی برای سپیدرود در دقیقه ۸۴ بر حساسیت بازی اضافه کرد. این پنالتی در دقیقه ۸۶ توسط حسین ابراهیمی به گل تبدیل شد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام برسد.

استقلال با این برد ۸ امتیازی شد تا دومین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرد. با این برد، استقلال به طور موقت تا رده نهم جدول بالا آمد و باید منتظر سایر نتایج این هفته بماند.

تساوی فولاد و استقلال در دربی خوزستان با گل دقیقه ۹۳ «کولیبالی»

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های فولاد و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

فولاد در دقیقه ۵۴ توسط عبدالله ناصری به گل اول رسید و تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود ولی استقلال خوزستان در دقیقه ۹۳ توسط موسی کولیبالی گل خورده را جبران کرد تا دربی خوزستان با تساوی یک به یک به اتمام برسد و جدال عبدالله ویسی با سیروس پورموسوی سرمربیان دو تیم برنده نداشته باشد.

فولاد با این تساوی ۱۴ امتیازی و در رده چهارم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم با ۷ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

 

تساوی ذوب آهن برابر سایپا/ دایی یک امتیاز از قلعه نویی گرفت!

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف سایپا رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

مرتضی اسدی در دقیقه ۵۳ برای ذوب آهن و محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۸۲ برای سایپا گلزنی کردند.

ذوب آهن با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به لطف گل زده بهتر نسبت به پیکان تهران در رده ششم قرار گرفت. سایپا نیز ۱۲ امتیازی شد تا با یک پله صعود در رده پنجم جدول قرار گیرد.

 

سپاهان به قعر جدول سقوط کرد

دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان علی کریمی موفق شدند یک بر صفر حریف اصفهانی خود را شکست دهند.

عیسی آل کثیر تک گل این دیدار را در دقیقه ۷۲ برای نفت تهران به ثمر رساند تا علی کریمی اولین برد خود را در قامت سرمربی این تیم به دست آورد.

سپاهان اصفهان با این شکست ۷ امتیازی باقی ماند و با سقوط سه پله ای در جدول رقابت های لیگ برتر، قعر جدول را به نام خود ثبت کرد. نفت تهران نیز ۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.