شکار فروشندگان اینترنتی مواد مخدر / جسدی در پارک ملت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ازانهدام اعضای دوباند حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد که ازطریق شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر وروانگردان‌ها می‌پرداختند.

کد خبر : 62938
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 8:57

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، سرهنگ «محمد بخشنده»، گفت: مأموران وکارشناسان پلیس با رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های تخصصی، ردپای اعضای ۲ باند حرفه‌ای را شناسایی کردند که دریکی ازشبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر و روانگردان‌ها می‌پرداختند.بدین ترتیب مأموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند عناصر اصلی این دو باند را شناسایی کرده وبا دستور قضایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۶ تن از متهمان پرونده را که در نقاط مختلف شهر تهران حضور داشتند دستگیر و مقداری ماده مخدر (گل) نیز از آنان کشف کردند.

 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، با بیان اینکه کارشناسان پلیس مبارزه با موادمخدر، به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را برای شناسایی سوداگران مرگ در فضای مجازی، رصد می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده موارد خلاف و موضوعات مجرمانه در زمینه تبلیغ یا فروش مواد مخدر و روانگردان در فضای مجازی، با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد.وی ادامه داد: کارشناسان فضای سایبری این پلیس با رصد‌های مدام و مستمرشان سعی می‌کنند ضمن ایجاد امنیت در فضای مجازی از آسیب‌های موجود در این فضا که جوانان و بویژه خانواد‌ه های آنان را تهدید می‌کند پیشگیری نمایند.سرهنگ بخشنده، در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ یا با مراجعه به دایره «فتا»ی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی، جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ، گزارش‌های خود را به کارشناسان اطلاع دهند.

 

 


مرد خشمگین، زنش را با روسری خفه کرد

گروه حوادث / مردی ازاهالی شهر لردگان، هنگام مشاجره لفظی با همسرش، او را با روسری خفه کرد و سپس برای صحنه سازی، سیم برق را به بدن زن ۴۰ ساله وصل کرد تا وانمود کند که او بر اثر برق گرفتگی جان باخته است. این مرد در تماس با کلانتری محل اطلاع داد همسرش هنگام وصل سیم برق به پریز دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داده است. کارآگاهان پلیس آگاهی به خانه این مرد اعزام شدند و به تحقیق پرداختند. آنان ضمن بازجویی از همسایگان پی بردند که این زن و شوهر با هم اختلاف داشتند و گاه به گاه مشاجره می‌کردند.

 

مأموران همچنین متوجه آثار خراشیدگی و کبودی روی گردن زن شدند و شوهرش را جهت بازجویی به پلیس آگاهی بردند.این مرد ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد اما با رویارویی با دلایل و مدارک ناچار به اعتراف شد.او گفت: زمانی که بچه‌هایم در مدرسه بودند به‌خاطر اختلافات قبلی با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم و در اوج عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روسری را دور گردنش پیچیدم تا خفه شود. بعد هم برای اینکه ردی نماند و سیم برق را به بدنش وصل کردم تا نشان دهم که او به‌خاطر برق گرفتگی جانش را از دست داده است.

 

تبرئه دو برادر از اتهام آدمربایی

گروه حوادث- معصومه مرادپور/ قضات دادگاه کیفری اظهارات مردی را که ادعا می‌کرد از سوی دو برادر ربوده شده است با شهادت مأمور کلانتری رد کرده و حکم به تبرئه هر دو متهم پرونده دادند.

 

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال ۹۴ و با شکایت مرد جوانی که ادعا داشت دو برادر مرا با خودرویشان ربودند کلید خورد. این دو برادر با توجه به شکایتی که از آنها شده بود دستگیر شدند و صبح دیروز در حالی پای میز محاکمه شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ایستادند که منکر اتهام خود شدند. یکی از متهمان به قاضی گفت: شاکی مدتی قبل در درگیری برادر‌مان را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. ما بعد از آن اتفاق شکایت کردیم و حکم جلب او را گرفتیم. طولی نکشید که او را در خیابان دیدیم. وقتی موضوع را با کلانتری در میان گذاشتیم مأمور گشت در محل حضور یافت چون وسیله‌ای برای انتقال او به کلانتری وجود نداشت به پیشنهاد مأمور پلیس او را با خودروی خودمان به کلانتری بردیم. بحث آدمربایی مطرح نبود.

 

 

با توجه به شهادت مأمور کلانتری و محتوای پرونده و استعلام‌های صورت گرفته قضات پس از شنیدن اظهارات متهمان وارد شور شده و آنها را از اتهام آدمربایی تبرئه کرده و پرونده مختومه اعلام شد.

 

 

برخورد سمند با تیر برق

 

گروه حوادث/ برخورد سمند با تیر برق در آزادراه قزوین- رشت یک نفر را به کام مرگ کشاند.این حادثه رانندگی صبح دیروز در کیلومتر ۳۶ آزادراه قزوین – رشت اتفاق افتاد و یکی از سرنشینان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست به‌منظور جلوگیری از حوادث اینچنینی رعایت سرعت مجاز، توجه به‌جلو و پرهیز از استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

 

دستگیری سه پزشک قلابی

گروه حوادث/ سه پزشک قلابی که در یک ماه گذشته با سوءاستفاده از مهر و مطب پزشکان اقدام به طبابت می‌کردند، در قرچک دستگیر شدند. حجت‌الاسلام سینکایی، دادستان شهرستان قرچک گفت: این افراد در حوزه دندانپزشکی، لیزر و جراحی‌های زیبایی فعالیت داشتند و از مطب و مهر پزشکان دیگر سوءاستفاده می‌کردند. با اعلام این گزارش موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و در این زمینه هر سه متهم بازداشت و روانه زندان شدند. پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

جسدی در پارک ملت

گروه حوادث/ مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک جسد مرد ناشناسی را در پارک ملت پیدا کردند.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه سه‌شنبه گزارش کشف این جسد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.با حضور بازپرس و تیم تحقیق، جسد این مرد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.