شرط برانکو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: طی دوسال و نیم گذشته مقداری از مطالبات کادرفنی و بازیکنان پرداخت نشده که پس از تسویه کامل باشگاه قراردادم را با این باشگاه تمدید خواهم کرد.

کد خبر : 49317
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 - 10:34

 

 

به گزارش پایگاه خبری ججین ، سرمربی پرسپولیس امروز سه شنبه در حاشیه تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران،افزود: بهتر است در این باره کاملا شفاف سازی صورت گیرد تا مشخص شود مقدار طلب و بدهکاری موجود اعضای کادرفنی و بازیکنان چقدر است.
وی با تبریک به هواداران و بازیکنان به خاطر قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر فوتبال گفت: در لیگ هفدهم نسبت به فصل پیش ۹ گل بیشتر زدیم و قهرمانی سوپرجام، حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در آخرین شهرآورد پایتخت از دیگر موفقیت های تیم پرسپولیس است. اما اینکه گفته می شود بازیکنان تسویه کردند درست نیست و بهتر است مدیریت باشگاه هر چه زودتر این مشکل را حل کند.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش در جام حذفی که قرار است روز جمعه با تیم بادران برگزار شود،گفت: فرصتی برای جشن گرفتن نداریم.
برانکو درخصوص آقای گلی «علی علیپور» اظهار داشت: نبود مهدی طارمی فقدان بزرگی است. اما علیپور به خوبی جای خالی او را پر کرده است و روز به روز بهتر می شود. البته برای همه مهاجمان یک دوره افت وجود دارد همانطور که کریم بنزما و کریستیان رونالدو دچار چنین افتی شدند.
برانکو با اشاره به اینکه هر بازیکنی حق انتخاب تیم خود را دارد، اظهار داشت: مهدی طارمی به عنوان یک بازیکن حرفه ای با توجه به اینکه زمان قراردادش به پایان رسیده است حق انتخاب دارد. اما در هر صورت در ابتدا منافع باشگاه در نظر گرفته می شود. البته «حمید رضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه برای مشکل این بازیکن با باشگاه ریزه اسپور، به ترکیه رفته است و می دانم که قرارداد هفت بازیکن دیگر نیز رو به پایان است. اما در دنیای حرفه ای فوتبال بازیکنانی مانند نیمار به رغم اینکه در پارسی سن ژرمن توپ می زند همچنان به بارسلونا علاقه دارد.
وی درخصوص درخواست «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش تیم های باشگاهی ایران به صورت یک روز و نیم درهفته گفت: در این رابطه باید نامه رسمی از فدراسیون فوتبال به باشگاه برسد تا درمورد آن صحبت شود. من اطلاع دقیقی از چنین مطالبی که در رسانه ها منتشر می شود، ندارم.
سرمربی تیم پرسپولس درباره اینکه آیا ممکن است به نتایج آلکس فرگوسن و علی پروین سرمربیان اسبق منچستریونایتد و پرسپولیس در یک تیم باشگاهی برسد یا خیر؟ اظهار داشت: به این مقایسه افتخار می کنم و قطعا نتایج خوب یک مربی سبب ماندن او در تیمش می شود. اما برای این هدف زمان نیاز است.
برانکو درخصوص دعوت شدنش برای تماشای بازی رئال مادرید و الجزیره امارات در دبی گفت: برای تماشای دیدار رئال دعوت شدم که امروز به دبی می روم و پنج‌شنبه نیز به تهران باز می گردم. البته زمانی هم که در چین مربی بودم و مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بود به دعوت معاون این باشگاه به کمپ رئال رفته بودم.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.