سقوط ۴۰ متری چاهکن جوان در چاه منزل + تصاویر

یک کارگر مقنی صبح امروز به داخل چاه ۴۰ متری درحال حفر سقوط کرد و بیهوش شد.

کد خبر : 46621
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 12:13

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  طی تماس تلفنی شاگرد چاهکن با سامانه ۱۲۵ و اطلاع دادن سقوط یک نفر به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۰۸:۱۰ دقیقه صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۱۱۳ بهمراه تیم نجات ۲ این سازمان را به محل حادثه واقع درجاده خاوران، حدفاصل امام علی و هاشم آباد روانه کرد.
حسن علیمردان مدیر عملیات منطقه ۸ آتش نشانی تهران در این باره گفت: کارگر مقنی حدودا ۳۰ ساله صبح امروز برای ادامه حفر وارد چاه یک منزل قدیمی متروکه شد که به دلیل نامعلومی به داخل این چاه حدودا ۴۰ متری سقوط کرد و در انتهای چاه بیهوش افتاد.
وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل و برپا کردن کارگاه بر روی دهانه چاه، یکی از نجاتگران با تجهیزات لازم وارد چاه شد تا مصدوم را برای انتقال به بالای چاه آماده کند.
علیمردان ادامه داد: کارگر مقنی که از ناحیه ی مچ پا، شانه و سر نیز به شدت آسیب دیده بود با کمک سایر نیروهای آتش نشانی که در بالای چاه قرار داشتند، با احتیاط به بیرون از چاه انتقال یافته و سریعا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شد.
مدیر عملیات آتش نشانی افزود: پس از تحویل مقنی مصدوم به تیم پزشکی، بی درنگ وی به نزدیک ترین بیمارستان انتقال پیدا کرد.
وی تاکید کرد که مقنی ها و کارگران چاه توجه داشته باشند که رعایت اصول اولیه ایمنی و هم چنین در نظر داشتن شرایط ایمنی(با توجه به تجربه کاری) باعث پیشگیری از این گونه حوادث ناگوار می شود.

 

 

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.