زوج البرزی هزینه آزادی ۳۷ زندانی را پرداخت کردند

زوج نیکوکار البرزی در اقدامی ارزشمند ، با پرداخت هزینه های ۳۷ زندانی زن و مرد در ندامتگاه های این استان زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

کد خبر : 38917
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 10:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  پس از انتشار سرنوشت غم انگیز یک زندانی که بیست سال از عمرش را پشت میله‌های زندان گذرانده است، این زوج در اقدامی خداپسندانه با پرداخت بدهی وی و ۳۶ زن و مرد بدهکار زندانی، اوج شکوه انسانیت را به تصویر کشیدند.
این زوج نیکوکار پیش از این ۳۵ زندانی دیگر را با پرداخت هزینه های آنان ، از زندان آزاد کرده بودند.
زوج بی‌ادعا که هیچگاه حاضر به افشای نام و هویت خود نشده‌اند ضمن سپاس از پروردگار که فرصت چنین ثوابی را به آنها عنایت کرده است دراین راه از همکاری و همراهی رئیس کل دادگستری استان البرز،دادستان عمومی و انقلاب کرج، رئیس انجمن حمایت از زندانیان البرز قدردانی کردند.
دادستان عمومی و انقلاب کرج روز سه شنبه نیز درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: هرچند در کرج ۴ زندان وجود دارد اما نیکوکاران بی‌ریایی وجود دارد که هرگاه برای نجات یک فرد به جامعه نیاز به یاری آنان هست از یکدیگر سبقت می‌گیرند و صادقانه پای در میدان عمل می‌گذارند.
حاجی رضا شاکرمی افزود: یکی از برترین خیرین شهر ‘آقای ر. ف’ و همسر او’ سیده م.‌ح’ است که هر بار آنان را دعوت کردیم بدون بهانه یا تأخیر بلافاصله برای آزادی زندانیان بدهکار به هر مبلغ و هر تعداد اعلام آمادگی کردند و هیچگاه نیز حاضر به اعلام نام خود یا حضور در مجامع و مجالس نشدند و ترجیح دادند فقط با خدای خود معامله کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این روزها این زوج مقدمات آزادی ۳۶ زن و مرد بدهکار و یک زندانی قدیمی را فراهم کرده و به نیت ۷۲ تن از یاران امام حسین(ع) حاضر به پرداخت بدهی زندانیان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: این در حالی است که’ ر. ف ‘ در آستانه نوروز امسال نیز موجی از شادی در میان زندانیان ناامید ایجاد کرد و مقدمات آزادی تعداد زیادی زندانی را فراهم آورد.
دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه نیکوکاران سرمایه و برکت هستند خاطرنشان کرد: نشانه بارز اخلاقی ‘ر.ف’ این است که دارای هیچ پرونده‌ای در دستگاه قضایی کرج نیست و هرگز برای سفارش یا توصیه به پرونده‌ای درخواستی مطرح نکرده و ادعایی نداشته است.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.