رکوردشکنی لندرور با کشیدن قطار ۱۱۰ تنی!

خودروی جدید دیسکاوری لندرور دارای ظاهر نرم‌تری نسبت به مدلهای پیشین است اما آزمایش جدید بکسل یک غول جاده ای نشان داد که قابلیت های آن جدی‌تر از تصور اولیه است.

کد خبر : 34589
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 10:17

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  خودروی جدید دیسکاوری لندرور دارای ظاهر نرم‌تری نسبت به مدلهای پیشین است اما آزمایش جدید بکسل یک غول جاده ای نشان داد که قابلیت های آن جدی‌تر از تصور اولیه است.

 تصاویر رکوردشکنی لندرور با کشیدن قطار جاده‌ای ۱۱۰ تنی!

در این آزمایش رکوردشکن، یک خودروی دیسکاوری TD6 توانست یک قطار جاده ای ۱۱۰ تنی را در جاده های استرالیا بکسل کند. قطار‌های جاده‌ای بیشتر در مناطق آمریکای جنوبی و شمالی و استرالیا دیده می‌شوند. این قطارهای جاده‌ای از ترکیب چندین تریلر به پشت هم ساخته می‌شوند. این دستاورد توانست رکورد سال قبلی لندرور را بشکند.

 تصاویر رکوردشکنی لندرور با کشیدن قطار جاده‌ای ۱۱۰ تنی!

قطارهای جاده ای استرالیایی به طولانی ترین، بزرگترین و سنگین ترین نوع خودروهای حمل در جهان معروف هستند. حرکت این خودروها در مناطق شهری ممنوع بوده و باید از مناطق دورافتاده اوت بک استرالیا رفت و آمد کنند. طول این خودروها ۵۳.۵ متر است.

قطار زمینی بکسل شده توسط دیسکاوری اما از طول بیشتری برخوردار بود. از لحاظ قانونی این خودروها می توانند چهار تریلر را به دنبال خود بکشند اما دیسکاوری در آزمایش خود یک قطار زمینی هفت تریلری به همراه یک تراکتور ۱۲ تنی را بکسل کرد که ترمز هیدرولیکی تریلرها را بر عهده داشت.

 تصاویر رکوردشکنی لندرور با کشیدن قطار جاده‌ای ۱۱۰ تنی!

رکورد بکسل سال گذشته ۱۰ تن کمتر از امسال بود که توسط خودروی اسپرت دیسکاوری کشیده شده بود. خودروی جدید لندرور امسال توانست این غول ۱۱۰ تنی را با سرعت ۴۴ کیلومتر در ساعت برای مسافت ۱۶ کیلومتر بکسل کند.

وزن خودروی دیسکاوری TD6 با قدرت ۲۵۵ اسبب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر، ۳۵۰۰ کیلوگرم است اما برای آزمایش اخیر، نیازی به انجام تغییرات چشمگیر نداشت.


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.